کد خبر : 1746677 | 14 فروردين 1400 ساعت 14:48 | 42.6K بازدید | 17 دیدگاه

گل بزن و پرسپولیس را متوقف کن؛

استقلالی‌ها چشم‌انتظار هدیه قاسمی‌نژاد!

مهاجم مورد علاقه فرهاد مجیدی امروز می‌تواند هدیه‌ای بزرگ برای استقلالی‌ها بفرستد و با درخشش خود سرخ‌پوشان پایتخت را در مشهد متوقف کند.

استقلالی‌ها چشم‌انتظار هدیه قاسمی‌نژاد!

به گزارش "ورزش سه" امین قاسمی‌نژاد پر سر و صداترین مهره نقل و انتقالات زمستانی بود که در نهایت موفق به جدایی از پدیده و پیوستن به استقلال نشد و باید حداقل تا پایان لیگ بیستم در مشهد به فوتبال خود ادامه دهد؛ قاسمی‌نژاد که در بازگشت دوباره‌اش به پدیده مورد غضب مهدی رحمتی قرار گرفته بود، حالا به سوپرایز این سرمربی جوان برای دیدار با پرسپولیس بدل شده است و می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در جدال امروز داشته باشد.

 

امین قاسمی‌نژاد که مهاجم مورد علاقه فرهاد مجیدی هم هست، در دیدار امروز پدیده مقابل پرسپولیس می‌تواند با درخشش و گلزنی خود هم تیمش را از بحران و نیمه پایین جدول نجات بدهد و هم پرسپولیس را در کورس رقابت متوقف کند تا استقلال بتواند با پیروزی مقابل پیکان به یک‌قدمی سرخ‌پوشان پایتخت برسد.

 

باید دید نظر مهدی رحمتی برای بازی دادن به امین قاسمی‌نژاد چه خواهد بود و او از ابتدا در ترکیب امروز تیمش به میدان می‌رود یا با حضور بازیکنانی چون بایرامی و گودرزی، قاسمی‌نژاد در نقش بازیکن تعویضی برای پدیده به میدان خواهد آمد. دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها