کد خبر : 1746684 | 14 فروردين 1400 ساعت 15:45 | 98K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل استوری های غیرمنتظره رونالدو چه بود؟ (عکس)

کریستیانو رونالدو با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود به آنسو فاتی ستاره مصدوم بارسا دلگرمی داد. او برای هالند و وینیسیوس نیز پیام هایی جداگانه گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کریستیانو رونالدو در حرکتی جالب به آنسو فاتی ستاره این روزها مصدوم بارسا روحیه و قوت قلب داد.

آنسو فاتی مدت هاست که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میادین نیست. روند بهبودی ساق پای او خوب پیش نمی رود و او ژانویه گذشته مجبور شد برای دومین بار تن به جراحی بدهد. در حالی که تصور می شد او به ال کلاسیکوی هفته بعد برسد اما بازهم مصدومیت او بهبود پیدا نکرده و حتی اخیر گفته شد شاید مجبور شود برای سومین بار جراحی کند اما او برای این قضیه تردیدهایی جدی دارد.

یک جراحی دیگر شاید به قیمت تمام شدن فوتبال او تمام شود و تمام سعی پزشکان بارسا این است که فاتی با فیزیوتراپی به بهبودی برسد.

 

 

1586814

 

 

کریستیانو رونالدو اسطوره رئال و ستاره حال حاضر یوونتوس با انتشار پیامی در استوری اینستاگرام خود به فاتی روحیه داد:« به پیش آنسو فاتی؛ خیلی زود بر می گردی.»

 

رونالدو همچنین پیامی هایی اینستاگرامی برای ارلینگ هالند و وینیسیوس جونیور نیز فرستاد. نکته قابل توجه اینکه همه این پیام ها در راستای کمپین نایکی اسپانسر مشترک رونالدو، فاتی، هالند و وینیسیوس جونیوز بود.

 

 

1586813

 

1586812

دیدگاه‌ها