کد خبر : 1746700 | 14 فروردين 1400 ساعت 16:37 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

فلیکس ماگات:

هانسی فلیک باید جانشین یوآخیم لوو شود

سرمربی پیشین بایرن مونیخ درباره موضوع جانشینی یواخیم لوو در تیم ملی آلمان صحبت کرد و فلیک را بهترین گزینه برای جانشینی لوو دانست.

هانسی فلیک باید جانشین یوآخیم لوو شود

به گزارش "ورزش سه"، شکست دور از انتظار تیم ملی فوتبال آلمان به مقدونیه شمالی باعث خشم فوتبال‌دوستان آلمانی شده است و موقعیت یوآخیم لوو به عنوان سرمربی این تیم را به خطر انداخته است.

این در حالی است که لوو قبلا اعلام کرده بود بعد از یورو 2020 از هدایت تیم ملی آلمان کنار می‌رود و حالا از او خواسته شده است که قبل از یورو نیمکت آلمان را ترک کند. 

 

 

1586518

 

 

فلیکس ماگات سرمربی پیشین بایرن مونیخ درباره موضوع جانشینی یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان گفت:« نکته مهم این است که ما نیاز به تغییر نگرش در پست مربیگری ملی داریم.  یک تورنمنت بسیار مهم در پیش است. ضروری است که اکنون به‌سرعت چیزی را تغییر دهیم. این سناریو تقریباً غیرممکن است که لوو قبل از یورو برکنار شود. البته سران اتحادیه فوتبال آلمان پس از شکست شرم‌آور  برابر مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی، بسیار ناراحت و ناامید هستند.»

 

 

1579433

 

 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت:« من هانسی فلیک را بهترین گزینه برای جانشینی لوو می‌بینم. او با افتخاراتی که به دست آورده است توانسته خود را اثبات کند. هانسی فلیک در جریان است که نامزد اصلی جانشینی لوو محسوب می‌شود. او همه مزیت‌های گزینه‌های دیگر را دارد و به این دلیل که قبلاً در تیم ملی کار کرده است گزینه بسیار خوبی است.»

 

تیم ملی آلمان در مجموع با هدایت لوو 191 مسابقه انجام داده که در آن‌ها 122 پیروزی کسب کرده، 32 شکست متحمل شده و 37 بار هم مساوی کرده است.

دیدگاه‌ها