کد خبر : 1746722 | 14 فروردين 1400 ساعت 17:21 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت متفاوت نوشی صوفیانی به یادگار (عکس)

دروازه بان تبریزی تیم مس رفسنجان امروز مقابل تیم شهر خود بازی خواهد کرد.

بازگشت متفاوت نوشی صوفیانی به یادگار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان از ساعت 17 امروز  در تبریز به مصاف تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز  رفتند. این تیم که در کنار آلومینیوم اراک، جزو شگفتی سازان لیگ بیستم به شمار می رود، در نیم فصل دوم با اضافه کردن چند یار جدید به لیست بازیکنان خود، حریف آسانی برای تراکتور نخواهد بود.

 

یکی از بازیکنانی که از همان نیم فصل اول حضور درخشانی در مس داشت، داوود نوشی صوفیانی، دروازه بان تیم است. او یکی از بهترین بازیکنان مس در دور رفت لیگ بیستم بود و با تجربه بالای خود توانست خیال رفسنجانی ها را از دروازه راحت کند. نوشی در حالی امروز در دوازدهمین حضور خود به دنبال پنجمین کلین شیت خواهد بود که باید مقابل تیم شهر خود بازی کند.

 

1586860

 

نوشی صوفیانی یکی از چهره های ویژه بازی تراکتور و مس خواهد بود چرا که سال های زیادی از فوتبال خود را در شهر تبریز و تیم های گسترش فولاد و تراکتور سپری کرده و با حضور در این تیم ها به فوتبال ایران معرفی شده است. او بعد از اینکه چند سالی در شهر خود بازی کرد، طی سال های اخیر خارج از تبریز فوتبال خود را ادامه می دهد و امسال در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش است.

 

باید دید نوشی صوفیانی امروز در برابر تیم شهر خود، تیمی که هدایت آن را رسول خطیبی به عهده دارد و سابقه کار کردن زیر نظر این مربی را هم دارد، چه نمایشی خواهد داشت؟ او پیش از این نیز مقابل تراکتور قرار گرفته بود اما بی شک این دروازه بان برای اثبات توانایی های خود در فصلی که بسیار خوب کار کرده، انگیزه های به مراتب بالایی دارد و این کار مهاجمان تراکتور را سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها