کد خبر : 1746731 | 14 فروردين 1400 ساعت 17:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو بازی گلزنی؛

بایرامی برابر پرسپولیس ۳ گله نشد(عکس)

مهاجم پدیده پایه‌گذار گل اول تیمش مقابل پرسپولیس بود، اما در گلزنی ناموفق بود.

بایرامی برابر پرسپولیس ۳ گله نشد(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در ۱۸ مسابقه اخیرش در لیگ برتر تنها یک شکست تجربه کرده بود، در نیمه اول مسابقه خارج از خانه امروز مقابل پدیده با شکست یک بر صفر به رختکن رفت که مهرداد بایرامی پایه‌گذار تک گل مشهدی‌ها شد.

 

بایرامی که در دور رفت با پیراهن نساجی مازندران مقابل پرسپولیس به میدان رفت و تقابل جنجالی با این تیم داشت، امروز به‌عنوان مهاجم پدیده برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی بازی می‌کند که توانست روی تک گل تیمش مثمر ثمر باشد.

 

 

این مهاجم که سابقه گلزنی برابر پرسپولیس در زمان حضور در گسترش فولاد و سپیدرود رشت را دارد، قبل از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی رفت و از او برای حضور در زمین رخصت گرفت.

 

 

بایرامی در دقیقه اول وقت‌های اضافه دیدار امروز برابر پرسپولیس با حرکت در عرض تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس و پاس در عمق، علی نعمتی را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با پاس در عرض امین قاسمی‌نژاد را صاحب موقعیت کند و این بازیکن با ضربه زمینی زیبا موفق به گلزنی شود.

 

اما این مهاجم پدیده در دقیقه ۵۳ روی پاس امین قاسمی‌نژاد در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه پای چپ او با واکنش حامد لک به بیرون رفت و بایرامی نتوانست سومین گل خود در تقابل با پرسپولیس را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها