کد خبر : 1746741 | 14 فروردين 1400 ساعت 18:15 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراضات ادامه دار به امباپه در فرانسه

آقای امباپه؛ یعنی ما حق انتقاد از شما را نداریم؟

ابراز ناراحتی کیلیان امباپه از انتقادات رسانه های فرانسوی بازخورد خوبی میان کارشناسان نداشت.

آقای امباپه؛ یعنی ما حق انتقاد از شما را نداریم؟

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ستاره 22 ساله پی اس جی در مصاحبه اخیر خود گفت به نظر می آید او بیشتر از دیگر هم تیمی هایش زیر ذره بین رسانه ها قرار دارد و بخشی از این توجه به دلیل وضعیتی است که با پاری سن ژرمن دارد.

 

 

1586241

 

 

امباپه تاکید کرد که می خواهد برای باشگاهی بازی کند که در آنجا احساس رضایت و خوشحالی داشته باشد:« معلوم است که انتقادات رسانه ها خسته کننده می شود، مخصوصا وقتی که برای باشگاهی در کشورت بازی می کنی و هر چه که در توان داری برای تیم ملی هم رو می کنی. بعد از مدتی این انتقادات خسته کننده می شوند.

این موضوع برای بازیکنانی که در دیگر کشورها بازی می کنند و فقط برای تیم ملی به فرانسه بر می گردند، متفاوت است. من همیشه اینجا هستم و آنها خیلی بیشتر درباره من صحبت می کنند. این موضوع برای بقیه بازیکنان متفاوت است، اما من وقتی با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کردم می دانستم که قرار است اوضاع به این شکل باشد.

واضح است که فشار رسانه ها در روشن شدن آینده من نقشی بازی می کند اما این تنها موضوع تعیین کننده نیست. مهمترین موضوع این است که هر جا که هستی احساس خوبی داشته باشی و هر روز به تو خوش بگذرد.»

 

 

1586824

 

 

ژان میشل لارکه بازیکن سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه در واکنش به حرف های امباپه به رادیو مونته کارلو گفت:« برایم مهم نیست اگر او از انتقادات خسته شده باشد. برایم وضعیت روحی کیلیان هم اهمیتی ندارد. او می گوید از لژیونرهای فرانسوی کمتر انتقاد می شود که عجیب است. وقتی از امباپه انتقاد می شود که مثل دو بازی اخیرش در تیم ملی نمایشی کاملا متوسط ارائه دهد. ترجیح می دهم به پنالتی ای که برابر قزاقستان از دست داد هم اشاره نکنم.

یعنی ما نباید بگوییم که او الان در شرایط خوب خودش قرار ندارد؟ این یک واقعیت است. آقای امباپه شما هر کاری دوست داری می توانی انجام دهی ولی وقتی خوب نیستی و از شما انتقاد می شود؛ به جای ناراحتی باید تمرینات را بیشتر کنی و در زمین بیشتر بدوی.»

 

 

دیدگاه‌ها