کد خبر : 1746752 | 14 فروردين 1400 ساعت 18:38 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

مدافع سابق تیم های فوتبال تبریز در لباس مس رفسنجان مقابل تراکتور قرار گرفته است.

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی پس از درخشش در تیم گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) مورد توجه تیم تراکتور قرار گرفته و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم راهی این تیم شد. مسیح اما پیش از شروع فصل با وجود عقد قرارداد داخلی با تراکتور چند جلسه تمرین با این تیم به ماشین سازی بازگشت.

 

1586910

 

زاهدی در پایان لیگ نوزدهم از ماشین سازی جدا و به تیم مس رفسنجان پیوست و خیلی زود توانست به یکی از مهره های ثابت این تیم تبدیل شود. در بازی رفت تراکتور و مس شاهد بازی بسیار خوب مسیح مقابل تراکتور بودیم او در آن دیدار که با برد تراکتور همراه بود، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت و حتی یک بار هم تیر دروازه اخباری را لرزاند.

 

1586912

 

در بازی برگشت دو تیم که امروز در تبریز برگزار می شود نیز زاهدی یکی از بهترین بازیکنان مس بوده است. زاهدی در دقایق پایانی نیمه اول با یک پاس خوب هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این موقعیت برای مس از دست رفت. در این صحنه، پاس در عمق زیبای مسیح زاهدی از بین دو مدافع تراکتور عبور کرد و به علیرضا نقی‌زاده رسید که این بازیکن سابق سرخ‌پوشان تبریزی پس از دریبل محمدرضا اخباری با ضربه زمینی در آستانه گلزنی بود، اما هادی محمدی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و اجازه نداد نقی‌زاده گلزنی کند.

 

1586911

 

زاهدی در نیمه دوم هم در نقش ناجی مس ظاهر شده و به زیبایی از باز شدن دروازه تیمش جلوگیری کرد. این موقعیت در دقیقه 61 برای تراکتور به وجود آمد و پیمان بابایی نتوانست از پاس در عمق نریمان‌جهان استفاده کند و شوت او را مسیح زاهدی با تکل فوق‌العاده ای دفع کرد تا دروازه مس بسته بماند.

دیدگاه‌ها