کد خبر : 1746762 | 14 فروردين 1400 ساعت 19:11 | 117.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل استثنایی و مهارناشدنی دیگر؛

کارلوس یا زلاتان؛ فرشاد تو کدومی؟ (عکس)

فرشاد محمدی مهر مدافع راست سابق استقلال این روزها به یکی از جذاب ترین و کلیدی ترین بازیکنان ذوب آهن تبدیل شده است.

کارلوس یا زلاتان؛ فرشاد تو کدومی؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم ذوب آهن و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ بیستم در ورزشگاه فولادشهر در جریان است و شاگردان مجتبی حسینی برخلاف روزهای اول لیگ که امتیازات زیادی را از دست دادند، نمایش بهتری از میهمان خود داشتند و چند دقیقه مانده به پایان نیمه اول در دقیقه 38 روی یک ضربه ایستگاهی که در موقعیت بسیار خوبی بود و فاصله ای یکی دو متری با خط محوطه جریمه داشت، به گل برتری دست یافتند.

 

1586925

 

1586931

 

این گل با شوت مهارناشدنی فرشاد محمدی مهر به ثمر رسید که پس از دوران بسیار خوبی که در پارس جنوبی جم داشت، در استقلال و سپس شهرخودرو از فرم خوب خود دور شده بود و حالا اما به جبران سال های سختی که پس از جدایی از پارس جنوبی پشت سر گذاشته، روزهای بسیار خوشی را تجربه می کند.

 

1586929

 

این گل اینقدر زیبا و غیرقابل باور بود که گزارشگر دیدار دو تیم پس از اینکه شوت محمدی مهر وارد دروازه شد از خود بیخود شد و به صورت بداهه جملاتی بر زبان آورد تا شاید بخشی از زیبایی ضربه مدافع ذوب آهن را توصیف کرده باشد. او پس از اینکه شوت محمدی مهر وارد دروازه شد، اینچنین جملاتش را کنار هم چید و گفت:« ببینیم فرشاد می زند یا میلاد. خود فرشاد محمدی مهر.» 

 

1586927

 

هنوز جمله آخر گزارشگر بازی تمام نشده بود که شوت محمدی مهر به تور دروازه چسبیده بود و اینطور حرف های او ادامه پیدا کرد:«  گل .. گل گل گل گل .... گل برای ذوب آهن اصفهان. این پای راست را از کجا آوردی تو پسر! اژدری که روانه دروازه حامد فلاح زاده کرد و گل اول به زیباترین حالت ممکن برای گاندوهای اصفهانی اتفاق می افتد. فوق العاده است فرشاد محمدی مهر.... فوق العاده می زنه این ضربات رو ... ببینیم.. یکبار دیگه... به سبک روبرتو کارلوس؛ اما من می خواهم اصلاحش کنم.. این ضربات را فقط زلاتان اینطوری می زد.... ببینید چجوری گذاشت سه کنج دروازه حامد فلاح زاده.» 

 

1586926

 

محمدی مهر البته در دیدار برابر ماشین سازی که در روزهای پایانی سال 1399 برگزار شد نیز گل مشابهی به ثمر رسانده بود که البته از فاصله ای بسیار دورتر به ثمر رسید و در مقابل صنعت نفت آبادان که ضربه ایستگاهی از فاصله نزدیک تری در اختیار او قرار داشت، بار دیگر همانطور قدرتمندانه به توپ ضربه زد و حتی حامد فلاح زاده که روز خوبی را تجربه کرد و بارها در موقعیت های تک به تک دروازه اش را حفظ کرد، نتوانست واکنشی روی ضربه مدافع راست ذوب آهن داشته باشد و فقط شوت محمدی مهر را نظاره کرد که با چطور به تور دروازه اش چسبید.

 

البته این مهارت فرشاد محمدی مهر اتفاقی نیست و او سال‌هاست بخشی از تمرینات انفرادی خود را به زدن شوت های اینچنینی اختصاص می دهد و حالا در لیگ بیستم طی چند هفته با دو شوت مهارناشدنی، این توانایی خود را که به فیزیک جسمانی و ران های بزرگ او هم ارتباط دارد، بیشتر از گذشته به رخ اهالی فوتبال کشیده است.

 

دیدگاه‌ها