کد خبر : 1746790 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:01 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

واقعیت را می‌گویم که نیاز به زمان داشتیم؛

فراهانی: یک مقدار وقت‌کُشی کردم!

دروازه‌بان پدیده می‌گوید نیاز بود تا اتلاف وقت کند و یک امتیاز از پرسپولیس بگیرند.

فراهانی: یک مقدار وقت‌کُشی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی پس از تساوی پدیده و پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برای تیم ما بود. در تمرینات سال جدید کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا امروز نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیریم. در زمین خودمان برای برد تلاش می‌کردیم، اما تساوی هم نتیجه خوبی برای ما است.

 

او ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگ ایران و صدرنشین است ولی پدیده، تیم جوانی است که نیاز به زمان و تجربه بیشتری دارد. خدا را شکر از این مسابقه یک امتیاز گرفتیم.

 

دروازه‌بان پدیده نسبت به اعتراض کادر فنی پرسپولیس بخاطر اتلاف وقت او و کارت زردی که دریافت کرد، گفت: تیم ما در فشار بود. ما بازیکنان جوانی داریم و تیم ما در این مسابقه نیاز به زمان داشت. یک جاهایی از بازی واقعا مصدوم شدم، اما اگر واقعیت را بگویم، برای دقایقی هم خواستم وقت بازی را بگیرم تا بازیکنان به شرایط خود برگردند.

 

فراهانی اضافه کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشت و بازیکنان زیادی از دست داد. نفرات جدیدی به ما اضافه شدند که روز به روز بهتر کار می‌کنند و شرایط تیم ما بهتر شده است. امیدوارم در هفته‌های بعد نتایج خوبی بگیریم و البته تا الان هم بد کار نکردیم. امیدوارم در هفته‌های آینده به برتری برسیم.

دیدگاه‌ها