کد خبر : 1746791 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:04 | 92.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ناظر بازی پدیده مشهد - پرسپولیس

آقای گل محمدی تابع دستور شما نیستیم!

ناظر دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد نسبت به اعتراض سرمربی پرسپولیس به بلندی چمن و دیگر مسائل واکنش نشان داد.

آقای گل محمدی تابع دستور شما نیستیم!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پرسپولیس و پدیده مشهد با حواشی زیادی همراه بود که یکی از آنها اعتراض پرسپولیس به بلندی چمن استادیوم امام رضا و دیگری هم اعتراض باشگاه پدیده به بازی کردن عیسی آل کثیر بود.

 

ناظر این بازی درباره اعتراض باشگاه پدیده به بازی کردن آل کثیر گفت: مدیر محترم شهرخودرو آمدند گفتند نسبت به بازی کردن عیسی آل کثیر اعتراض داریم و مدت محرومیتش تمام نشده، ما هم طبق مقررات اعتراض کتبی کردند و تحویل بنده به عنوان ناظر سازمان لیگ دادند و من هم تحویل ریاست سازمان لیگ خواهیم داد برای بررسی.

 

ناظر این مسابقه درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی به چمن استادیوم هم گفت: ما تابع سرمربی نیستیم. سرمربیان محترم هستند. من با داور مسابقه صحبت کردم و از نظر داور بلندی چمن مناسب بود و اجازه شروع مسابقه را دادم. به ما میلی‌متر و سانت ندادند که چمن به طور معمول چقدر باید باشد.

 

وی درباره حضور تماشاگران روی سکو گفت: این را گزارش کتبی کردیم و به سازمان لیگ ارائه خواهیم داد. در‌ دقایق پایانی نیمه اول صدای تماشاگران را شنیدم که بین نیمه گفتم اگر خارج نشوند اجازه شروع بازی را نمی دهم که خوشبختانه این اقدام صورت گرفت.

دیدگاه‌ها