کد خبر : 1746798 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:17 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت الهامی در محاصره اعضای دو نیمکت (عکس)

خوش و بش اعضای کادر فنی دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی در ابتدای بازی؛ ساکت الهامی مربی تیم نساجی در محاصره است اما ایده های او برای رهایی نساجی از قعر در حال جواب دادن است.

ساکت الهامی در محاصره اعضای دو نیمکت (عکس)  

به گزارش "ورزش سه"، اگر صنعت نفت در فولاد شهر ذوب آهن را متوقف می کرد نساجی امروز از جمع گزینه های سقوط خارج می شد اما سه امتیازی که نساجی در شهر اولین ها و در بازی با نفت مسجد سلیمان بدست آورد حکم طلا  را داشت چرا که به سیر صعودی نساجی ادامه داد و حالا نساجی با امیدواری و اعتماد به نفس بیشتری بازی ها را دنبال خواهد کرد. 

 

ساکت الهامی با همه فشاری که روی نیمکت نساجی تحمل می کند خوشبختانه و بر خلاف گذشته برافروخته نیست چرا که به خوبی می داند ایده های تاکتیکی و ذهنی اوست که موجب برتری نساجی می شود تا هیاهو و تن صدای او در کنار زمین. از این اتفاق امروز هم او خرسند است و هم تیم نساجی. 

 

1586986

 

سرمربی نساجی که فصل گذشته با تراکتور قهرمان لیگ برتر شد می تواند به ماجراجویی خود در نساجی ادامه دهد و حتی به همراه این تیم به چیزی فراتر از ماندن در جدول بازی ها فکر کند چون همه او این توانمندی را دارد و هم تیم نساجی که در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را به ترکیب اضافه کرده و به تیم بهتری تبدیل شده است. 

 

تحول در نساجی اتفاق مهمی است که ساکت الهامی رقم زده است. حال نساجی او هیچ نشانی از تیمی که می خواهد سقوط کند ندارد و همه ساکت الهامی سینه اش ستبر است.

دیدگاه‌ها