کد خبر : 1746825 | 14 فروردين 1400 ساعت 21:34 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنها فقط ۶-۵ دقیقه بهتر از ما کار کردند؛

تارتار: بازی حذفی با استقلال مهم نبود

سرمربی پیکان می‌گوید تمرکز آنها گرفتن نتیجه در لیگ برتر است.

تارتار: بازی حذفی با استقلال مهم نبود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول با استقلال پایاپای بودیم. در دقیقه ۳۵ اتفاقی در محوطه جریمه رخ داد که موجب ایجاد تنش بین بازیکن ما و بازیکن حریف شد و به نظرم در همان لحظه تمرکزمان را از دست دادیم.

 

او ادامه داد: پس از آن درگیری، استقلال ۶-۵ دقیقه بهتر از ما بود، اما در ادامه مجددا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم نیز به همین شکل پیش رفت و استقلال را به خوبی کنترل کردیم، به دنبال ایجاد ضد حملات سریع بودیم که در این مسئله موفق عمل نکردیم و توپ‌ها را هدر دادیم.

 

سرمربی پیکان اضافه کرد: در مجموع تیم ما منظم کار کرد و بچه‌های ما تمام نکات ازجمله کارهای دفاعی را به نحو احسن انجام دادند که از تک تک آنها تشکر می‌کنم. نتیجه هم با توجه به شرایط تیم ما و تیم حریف مناسب بود.

 

تارتار یادآور شد: فکر می‌کنم امروز ۸-۷ بازیکن آکادمی پیکان بازی کر دند؛ حتی از تیم جوانان پیکان هم در بازی امروز نماینده داشتیم و این اتفاق دستاورد مهمی است که ما را به آینده امیدوارتر می‌کند.

 

سرمربی پیکان درباره حضور تعویضی امیر روستایی و  ابراهیم صالحی مقابل استقلال عنوان کرد: ما در تمرینات هستیم و شما نیستید. به هر حال ما طبق اتفاقاتی که در تمرین می‌اُفتد و مصدومیت و بیماری‌هایی که وجود دارد، موجب شده تا این بازیکنان بیرون باشند. ضمن اینکه بچه‌های قبلی ازجمله جبیره و محمدامین درویشی نیز در مسابقات دوستانه خیلی خوب عمل کرده بودند و فکر می‌کنم حق آنها بود که از ابتدا بازی کنند و انصافا هم نمایش خوبی داشتند.

 

تارتار با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال ابراز کرد: قبل از مسابقه حذفی هم گفتم که ما به چشم یک بازی تدارکاتی سنگین دیدار با استقلال را نگاه می‌کنیم و روی بازی‌های حذفی تمرکز زیادی نگذاشته باشیم. با توجه به پتانسیل تیم، روی لیگ برتر تمرکز کردیم تا بتوانیم جایگاه مناسبی در پایان فصل کسب کنیم. با توجه به نتایج سال‌های گذشته پیکان که شرایط خوبی نداشت، خدا را شکر امروز شرایط خوبی در جدول به دست آوردیم و دغدغه سقوط نداریم و می‌توانیم برابر تیم‌های بزرگ نتایج خوبی به دست آوریم.

 

او در خصوص فرصت دادن به جوانان گفت: ما یک بازیکن جوانان را به زمین فرستادیم. تیم ما دو، سه هفته یک بار با تیم‌های پایه باشگاه پیکان مسابقه می‌دهد و بچه‌ها را رصد می‌کنیم. جولانی هم خودش را نشان داده بود این شایستگی را داشت که به تیم بزرگسالان اضافه شود. امروز هم این بازیکن پاداشش  را گرفت و توانست در لیگ برتر بازی کند.

دیدگاه‌ها