کد خبر : 1746831 | 14 فروردين 1400 ساعت 21:53 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: مساوی در آزادی نتیجه ایده آلی است

دروازه بان پیکان می گوید که مهدی تارتار و کادرفنی پیکان اتلاف وقت را به آنها یاد نداده بلکه به دنبال بازی جوانمردانه هستند.

رضایی: مساوی در آزادی نتیجه ایده آلی است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بهترین فرصت کاستن از فاصله اختلافی با پرسپولیس را از دست داد تا شاگردان مجیدی همچنان با 4 امتیاز اختلاف پشت سر پرسپولیس باشد ولی در صورت پیروزی سپاهان در بازی فردا، فاصله آبی پوشان و صدر به 6 امتیاز خواهد رسید.


علیرضا رضایی سنگربان پیکان که روز خوبی را مقابل آبی پوشان سپری کرد و یک فرصت فوق العاده را از شیخ دیاباته گرفت، در مورد اینکه آیا برای مساوی به میدان آمده بودید، گفت: آقای تارتار در هیچ بازی ما را برای مساوی به زمین نمی فرستد و در این بازی نیز همچون سایر دیدارها برای پیروزی به میدان رفتیم. 


وی ادامه داد: استقلال تیم خوبی است و روند نتیجه گیری هایش در بازی های اخیر مشخص است. ولی فکر می کنم کسب تساوی مقابل استقلال و پرسپولیس نتیجه ایده آلی است. ولی هدف اصلی ما قطعا پیروزی بود.


سنگربان پیکان درباره اینکه در دقایق پایانی بازی را سریع آغاز کرده و اتلاف وقت نکرده است، پاسخ داد: به نظر من تیم ما اصلا نیازی به اتلاف وقت ندارد و حتی در دقایق پایانی می توانستیم به گل برسیم. کادرفنی پیکان وقت تلفی کردن را به ما یاد نداده و از ما خواسته اند بازی را سریع آغاز کنیم تا سوتفاهم \da نیاید.

دیدگاه‌ها