کد خبر : 1746832 | 14 فروردين 1400 ساعت 21:55 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: بازی با استقلال تحت تأثیر باد بود

بازیکن پیکان می گوید که آنها در دیدار مقابل استقلال شایسته کسب پیروزی بوده اند ولی این اتفاق رخ نداده است.

قاسمی: بازی با استقلال تحت تأثیر باد بود

به گزارش "ورزش سه"، آرمان قاسمی بازیکن پیکان در مورد کسب یک تساوی با ارزش مقابل استقلال، گفت: حقیقت این است که با توجه به شکست مقابل استقلال در جام حذفی و اینکه ما می توانستیم آن بازی را ببریم ولی به دلیل یک سری اشتباهات سهوی این اتفاق رخ نداد، روی این بازی برنامه زیادی داشتیم برای اینکه بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و خودمان را تا رتبه پنجم جدول بالا بکشیم.


وی گفت: متأسفانه برنامه هایمان در نیمه اول به سرانجام نرسید و خود من یک توپ را به تیر دروازه زدم و امین درویشی هم موقعیت هایی داشت که به گل نرسیدیم. بازی در نیمه دوم کاملا تحت تأثیر باد شدید قرار گرفته بود و پاس های دو تیم روی زمین قطع می شد و متأسفانه برنامه هایی که دو تیم قصد داشتند اتخاذ کنند، به سرانجام نرسید ولی باز هم جای شکرش باقی است که توانستیم در این بازی کلین شیت کنیم و روند کسب نتایج خوبمان در نیم فصل دوم را ادامه دهیم.


بازیکن پیکان درباره اینکه آنها سال 1400 را خوب آغاز کرده اند و اینکه آنها در ادامه چه نتایجی کسب خواهند کرد، گفت: اگر قرار به خوب شروع کردن باشد که ما باید بازی را می بردیم. اما چون برنامه داشتیم و با کسب 3 امتیاز می توانستیم به رتبه های بالا برسیم ولی این اتفاق رخ نداد.


وی گفت: به هر حال به عنوان یک بازی خارج از خانه نیز کسب نتیجه مساوی مقابل استقلال، نتیجه خوبی است و امیدوارم این رویه را در سال 1400 ادامه دهیم، نتایج خوبی کسب کنیم و خودمان را به رتبه های بالای جدول برسانیم.

دیدگاه‌ها