کد خبر : 1746857 | 15 فروردين 1400 ساعت 00:37 | 147.2K بازدید | 15 دیدگاه

عصبانیت ناگهانی دیاباته

پنجه ببر روی گلوی سلطان اوت ایران! (عکس)

در اواسط نیمه اول دیدار پیکان و استقلال یک اتفاق عجیب رخ داد که با ورود داور مسابقه به صحنه همراه بود.

 پنجه ببر روی گلوی سلطان اوت ایران! (عکس)

 

 

به گزارش "ورزش سه"، پیکان و استقلال عصر شنبه در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند. در جریان این مسابقه یک درگیری عجیب اتفاق افتاد؛ جایی که شیخ دیاباته و نادر محمدی با هم دست به یقه شدند و از سوی داور بازی با کارت زرد جریمه شدند.

 

1587082


در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و پیکان قبل از آنکه آبی های پایتخت ضربه کرنر به دست آمده را روی دروازه بفرستند، نادر محمدی مدافع خودروسازان به عنوان یارگیر دیاباته به صورت من تو من با  او حرکت می کرد و همین مساله سبب عصبانیت مهاجم خارجی استقلال شد.

 

1587083


در این صحنه دیاباته از کوره در رفت و با مدافع اوت انداز پیکان دست به یقه شد. با ورود سریع رضا کرمانشاهی داور مسابقه به صحنه او ابتدا بابت رفتار دیاباته و پایان غائله این مهاجم را با کارت زرد جریمه کرد.

 

1587084

 

 

در ادامه وقتی نادر محمدی و سایر بازیکنان پیکان با اعتراض به کرمانشاهی مدعی شدند که مهاجم استقلال به خاطر رفتار غیرفوتبالی اش بابت کارت قرمز دریافت می کرده، داور بازی یک کارت زرد هم به اوت انداز پیکانی ها نشان داد.

 

1587079

 

1587080


درگیری دیاباته و محمدی ثانیه هایی از وقت بازی را نیز گرفت و باعث شد تا شاهد یک توقف کوتاه در جریان بازی حساس استقلال و پیکان باشیم.

 

1587135


شیخ دیاباته بعد از دریافت کارت زرد از کرمانشاهی داور بازی اعتقاد داشت محمدی با حرکات دست روی او خطا کرده و اجازه نداده در موقعیت گل روی کرنر قرار بگیرد.

 

1587134


نادر محمدی برخلاف دیدارهای نیم فصل اول پیکان کمتر اوت های بلندش را به نمایش می‌گذارد؛ او بیشتر تمرکزش را روی کارهای دفاعی گذاشته و مقابل استقلال هم فقط دو سه بار شاهد پشتک وارو و اوت های بلند او بودیم.

 


عکس ها: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها