کد خبر : 1746888 | 15 فروردين 1400 ساعت 09:36 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

فلیک: این برد گام بلندی به سوی قهرمانی بود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، با ابراز خوشحالی از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لایپزیش، تاکید کرد که هنوز قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل قطعی نشده است.

فلیک: این برد گام بلندی به سوی قهرمانی بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها شب گذشته موفق شدند با تک گل لئون گورتسکا نزدیک ترین تعقیب کننده شان در صدر جدول، لایپزیش، را شکست دهند و فاصله را به 7 امتیاز برسانند.

فلیک با تحسین عملکرد شاگردانش در این دیدار، به آنها هشدار داد که باید تا آخرین دیدار برای قطعی شدن قهرمانی شان تلاش کنند.

او به خبرنگاران گفت:" لایپزیش امروز نشان داد که چرا در رتبه های بالای جدول قرار دارد. آغاز بازی آرام بود اما بعد از 20 دقیقه بر بازی مسلط شدیم و گل زدیم. در نیمه دوم لایپزیش پیش کشید و ما کمی دچار مشکل شدیم. شرایط ذهنی تیم ما فوق العاده بود و باید از بازیکنانم تقدیر کنم.

 

1587159

 

پیروزی امروز گام بلندی به سوی قهرمانی بود. اما ما هنوز 7 بازی دیگر داریم و نمی توانیم آسوده خاطر باشیم. هنوز هیچ چیز قطعی نیست."

فلیک همچنین در مورد روبرت لواندوفسکی، مهاجم مصدوم تیمش، گفت:" لواندوفسکی برای یک هفته هیچ کاری نخواهد کرد. سپس تمرینات توانبخشی را آغاز خواهد کرد و باید ببینیم شرایط روز به روز چطور پیش خواهد رفت. نمی توان زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام کرد. کادر پزشکی در این مورد تصمیم خواهد گرفت. ما در مورد او هیچ ریسکی نخواهیم کرد."

مانوئل نویر، کاپیتان بایرنی ها نیز گفت:" ما در نیمه اول فرصت چندانی به آنها ندادیم. لایپزیش در نیمه دوم بهتر بازی کرد و ما در بازی سازی‌مان دچار مشکل شدیم. آنها موقعیت هایی داشتند. این بازی گام مهمی بود و ما حالا نمی خواهیم اجازه بدهیم جام از دست مان خارج شود."

دیدگاه‌ها