کد خبر : 1746894 | 15 فروردين 1400 ساعت 09:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: شادی ما جشن قهرمانی نبود

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، از پیروزی 1-0 مقابل بولونیا که تیمش را یک قدم دیگر به فتح اسکودتو نزدیک کرد، خوشحال است.

کونته: شادی ما جشن قهرمانی نبود

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از اینکه میلان و یوونتوس مقابل حریفان شان متوقف شدند، اینتر موفق شد با تک گل روملو لوکاکو برابر بولونیا به برتری برسد و فاصله اش را در صدر جدول با تیم دوم به 8 امتیاز افزایش بدهد. این در حالی است که نرآتزوری یک بازی کمتر از حریف انجام داده است.

کونته که از این برد بسیار خوشحال بود، به خبرنگاران گفت:" اجتناب ناپذیر است که هرچه به خط پایان نزدیک تر می شویم، هر پیروزی اهمیت بیشتر و بیشتری پیدا می کند. پیروزی در بولونیا مقابل تیمی که فوتبال خوبی بازی می کند و حریف را به شدت پرس می کند، قطعا گام رو به جلوی بزرگی است. بولونیا خیلی خوب بازی کرد. آنها مربی فوق العاده ای مانند سینیشا میهایلوویچ دارند و رسیدن به پیروزی مقابل این تیم اصلا آسان نیست.

امروز روزی طولانی هم برای ما بود. زیرا ما در هتل موقع ناهار بازی میلان را تماشا کردیم، سپس بازی ساسولومقابل رم. یوونتوس هم دقیقا قبل ما بازی کرد؛ بنابراین این بازی را نتوانستم تماشا کنم.

 

1587171

 

بازی کردن بعد از همه تیم ها کار آسانی نیست؛ به ویژه بعد از بازی های ملی اما بچه ها تمرکزشان را حفظ کردند و با روحیه مناسب به زمین رفتند. این پیروزی به آسانی به دست نیامد. من به بچه ها گفتم که بعد از این برد، در دیدار چهارشنبه شب مقابل ساسولو هم پیروز بشویم."

اینتری ها بعد از این برد شادی زیادی انجام دادند اما کونته معتقد است که این به معنای جشن قهرمانی نبود:" نه، این شادی را نمی توان جشن قهرمانی دانست زیرا ما باید قهرمانی را در زمین به دست بیاوریم و باید از نظر ریاضی مطمئن شویم. هنوز 10 بازی دیگر برای ما و 9 بازی برای بقیه باقی مانده و 30-27 امتیاز می توان به دست آورد.

به خوبی می دانیم که سری آ خیلی دشوار است و برای هر پیروزی باید مبارزه کرد. هرچه به خط پایان نزدیک تر شویم، جام را واضح تر خواهیم دید. همه به آن جهت نگاه می کنند و ما حالا از زاویه ای متفاوت با بقیه به آن نگاه می کنیم اما هنوز به چیزی دست پیدا نکردیم."

دیدگاه‌ها