کد خبر : 1746959 | 15 فروردين 1400 ساعت 13:04 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

پس از تساوی برابر تورینو؛

کیه‌لینی و بوفون هرگز برای یووه دردسر نخواهند شد

پس از تساوی ناامیدکننده برابر تورینو، جورجیو کیه‌لینی، مدافع کهنه کار یووه، تایید کرد که این تیم باید روی رسیدن به تاپ فور تمرکز کند. او همچنین درباره شایعات عدم تمدید قرارداد با یووه صحبت کرد.

کیه‌لینی و بوفون هرگز برای یووه دردسر نخواهند شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که پس از شکست 1-0 خانگی برابر بنوونتو امیدهای خود برای فتح اسکودتو را از دست رفته دیده بود، شب گذشته نیز به تساوی 2-2 برابر تیم در خطر سقوط تورینو دست یافت.

کیه لینی پس از تساوی در دربی گفت: "ما مرتکب اشتباهاتی شدیم که در این سطح شما نمی توانید مرتکب شوید و تحمل کنید. جای شرمساری است چرا که با وجودی که از توانایی کافی برای حفظ نتیجه و گرفتن بازی در کنترلمان برخوردار بودیم، ریسک های زیادی نکردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم."

یوونتوس در دیداری عقب افتاده روز چهارشنبه به مصاف ناپولی خواهد رفت و اکنون به نظر می رسد برای مدافع عنوان قهرمانی سری آ حتی رسیدن به رده ای در تاپ فور هم تضمین شده نیست.

 

1587304

 

کیه لینی افزود: "ما باید متحد بمانیم و تا آنجا که ممکن است کم صحبت کنیم. بیایید از اعلامیه ها و ادعاهای گوناگون اجتناب کنیم، به جای این روز به روز کار کنیم و بدانیم که ما یک بازی بسیار مهم در روز چهارشنبه پیش رو داریم.

 

ما باید پیش برویم و سعی کنیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به یک هدف مهم یعنی رسیدن به رده ای که ما را به چمپیونزلیگ برساند، دست پیدا کنیم. ما همچنین فینال کوپا ایتالیا را در پیش داریم."

 

1587303

 

کیه لینی در پاسخ به شایعاتی که می گویند یووه به او و جی‌جی بوفون پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است، گفت: "از شایعاتی که درباره آینده ام شنیده ام سورپرایز شده ام. این مشکلی نیست و موضوعی نیست که اکنون درباره آن صحبت کنیم. من هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته ام و به طور کامل روی حال تمرکز کرده ام.

تا پایان فصل از من در این باره خبری نخواهید گرفت، بعد باید ببینیم که باشگاه چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. می توانم به شما اطمینان بدهم که کیه‌لینی و بوفون هرگز برای یووه دردسر نخواهند شد."

دیدگاه‌ها