کد خبر : 1746968 | 15 فروردين 1400 ساعت 13:43 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

ظهور بدل رونالدو در المپیکوی رم (عکس)

دنیله ورده بازیکن ایتالیایی اسپتزیا در دیدار مقابل لاتزیو یکی از زیباترین گل های این فصل فوتبال اروپا را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم رقابت های سری آ، تیم لاتزیو موفق شد به لطف پنالتی دیرهنگام فیلیپه کایسدو مقابل مهمان انتهای جدولی خود یعنی اسپتزیا به برتری رسیده تا همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باقی بماند.


در این دیدار یکی از زیباترین گل های این فصل سری آ و حتی فوتبال اروپا به ثمر رسید. در دقیقه 73 و زمانی که لاتزیو با یک گل پیش بود، حملات اسپتزیا برای به ثمر رساندن گل تساوی ادامه پیدا کرد تا اینکه بالاخره شاگردان وینچنزو ایتالیانو موفق شدند به زیبایی هر چه تمام تر دروازه حریف را باز کنند.


حرکت امانوئل گیاسی از سمت چپ و ارسال به روی دروازه، فرصت خوبی را برای اسپتزیا به وجود آورد که پرش دنیله ورده مهاجم 24 ساله و ایتالیایی این تیم و یک ضربه قیچی برگردان، دروازه په په رینای باتجربه را گشود تا یکی از زیباترین گل های فوتبال اروپا به ثمر برسد.

 

1587330

 

1587332

 

1587333

 

1587331


گل زیبای دنیله ورده شباهت زیادی به گل استثنایی کریستیانو رونالدو به یوونتوس داشت. 3 سال پیش و دقیقا در همین روزها رئال مادرید موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا از سد بیانکونری عبور کند که گل قیچی برگردان و فوق العاده رونالدو به بوفون، علاوه بر حذف یوونتوس، منجر به تشویق فوق ستاره پرتغالی در استادیوم آلیانز و از سوی هواداران میزبان شد.


در پایان بازی شب گذشته، اسپتزیا هر چند در دقایق پایانی و با یک ضربه پنالتی بازی را به لاتزیو واگذار کرد، ولی دنیله ورده یکی از زیباترین گل های این فصل فوتبال اروپا را به ثمر رساند. گلی که شاید کاندیدای بهترین گل سال یا جایزه پوشکاش شود.

دیدگاه‌ها