کد خبر : 1746974 | 15 فروردين 1400 ساعت 14:22 | 25K بازدید | 6 دیدگاه

انگیزه بسیار بالایی داریم؛

کیانوش رحمتی: شش بازی را تا آخر فصل می‌بریم

رحمتی در خصوص بازی با سپاهان گفت که تیم سایپا آماده است تا به نتایج دلخواه دست پیدا کند.

کیانوش رحمتی: شش بازی را تا آخر فصل می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رحمتی مربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در خصوص این دیدار حساس گفت: ما با تیم خوب و قابل احترام سپاهان بازی داریم. تیم آن ها را می‌شناسیم و می‌‍دانیم در بخش هجومی هم برنامه های خوبی دارند و هم نفرات خوب. کسانی که در لحظه می‌توانند تصمیم خوب بگیرند. باید تمرکز خوبی داشته باشیم.

 

وی افزود: خوشبختانه از سوم فروردین سعی کردیم تمرینات خوبی انجام دهیم. بچه های ما انگیزه بالایی داشتند و بازی دوستانه خوبی هم داشتند و آماده بازی با تیم خوب سپاهان هستیم و امیدواریم با نتیجه خوب به نتیجه دلخواه هم برسیم.

او درباره تمجید نویدکیا از سپاهان عنوان کرد: من می‌توانم به جرات بگویم ما در 70-80% بازی ها دقایق بیشتری روی مسابقه مسلط بودیم. ما در تمام کنندگی به خواسته خودمان نرسیدیم و در سال جدید سعی کردیم بیشتر در این بخش کار کنیم. سه چهار بازیکن هم به تیم ما اضافه شدند و انرژی جدیدی به تیم ما اضافه کردند. من فکر کنم با این روند تمرینی، تا حدودی بتوانیم مشکل نتیجه گرفتن را هم به کیفیت بازی اضافه کنیم.

 

کیانوش رحمتی در مورد روند نتیجه گیری سایپا گفت: بعضی وقت ها باید به عملکرد خودمان رجوع کنیم. این که به لحاظ ذهنی باید خودمان را آماده برد کنیم. فکر کنم فردا استارت کارمان باشد و روی نوار پیروزی قرار بگیریم. در بعضی بازی ها مثل بازی با نساجی، شرایط بازی طوری شد که ما در دقیقه هشتاد یک صحنه پنالتی که تمام کارشناسان آن را پنالتی محرز دانستند و ما می‌توانستیم گل بزنیم اما این پنالتی را از ما گرفتند و ما در دقیقه 86 گل خوردیم. کادرفنی و بازیکنان سایپا همیشه و همه جوره پشت قشر خوب داوران بوده و هست. ما سعی میکنیم در تمام بازی ها کنار و کمک حال داوران باشیم. اما انتظار داریم که اگر نیمکت سایپا آرام است و به شرایط داوری کمک می‌کند، آن ها هم کاری کنند که عدالت در بازی رعایت شود.

 

رحمتی در خصوص قرارگیری در قعر جدول توضیح داد: در این که بعضی از پایین جدولی ها بردند شکی نیست اما ما در روند خوب فوتبالی هستیم. ما استرس نداریم و به بازی پیش رو نگاه می‌کنیم و ما می‌توانیم در این 12 بازی شش بازی را ببریم و به جایگاه مدنظر برسیم.

دیدگاه‌ها