کد خبر : 1746983 | 15 فروردين 1400 ساعت 14:10 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آاس:

جرارد پیکه ال کلاسیکو را از دست داد؟

نشریه آاس امروز ادعا کرد که جرارد پیکه به احتمال فراوان نمی تواند بارسا را هفته بعد برابر رئال همراهی کند.

جرارد پیکه ال کلاسیکو را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در بخش اول تمرین 4 روز پیش بارسلونا حاضر بود و این خبر بسیار خوبی برای آبی اناری ها محسوب می شد.

پیکه در بازی نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل سویا مصدوم شد و  رونالد کومان سرمربی بارسلونا همچنان خوش بین است که او بتواند به دیدار ال کلاسیکو که در 20 فروردین برگزار می‌شود، برسد. 

 

 

1586369

 

 

بارسا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید است و اگر پیکه می توانست خود را به این بازی برساند، شانسش برای حضور در ال کلاسیکو افزایش پیدا می کرد و حتی حضور در فهرست این بازی هم می تواند کادر فنی بارسا را به استفاده از پیکه برابر رئال ترغیب کند اما در نهایت این اتفاق رخ نخواهد داد.

پیکه حتی نتوانسته تمرین بارسا را به طور کامل به اتمام ببرد و پس از حضور در بخش اول تمرین، در اختیار فیزیوتراپ ها قرار گرفته است تا در نهایت کومان ترجیح بدهد از او برای بازی فردا دعوت نکند.

 

 

1578648

 

 

طبق ادعای آاس، او در جریان یکی از تمرینات بار دیگر احساس درد کرده و به همین دلیل نتوانسته در بخش دوم تمرینات حاضر شود. پیکه به فاصله شش روز تا ال کلاسیکو دشوار بتواند به این بازی حساس برسد و سرمربی هلندی باید روی دیگر مدافعانش حساب کند. در واقع او هم مثل سرخیو راموس کاپیتان رئال ال کلاسیکو را از دست خواهد داد.

پیکه در قلب خط دفاعی بارسا یک مهره اطمینان بخش است و بی تردید مقابل رئال می توانست تعیین کننده ظاهر شود.

 

دیدگاه‌ها