کد خبر : 1746999 | 15 فروردين 1400 ساعت 16:35 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

پا قدم رابط خوش‌یمن نبود؛

هافبک استقلال ناجی نفت MIS نشد

هافبک جوان تیم فوتبال استقلال که به صورت قرضی در تیم نفت مسجدسلیمان توپ می‌زند، اولین تجربه بازی در این تیم را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آن‌که شاگردان یزدی در دیدار خانگی روز گذشته مقابل نساجی گل اول را دریافت کردند، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصمیم گرفت تا بلافاصله دست به تغییر در ترکیب تیم خود بزند و فردین رابط هافبک جوان و خلاقی که به صورت قرضی از استقلال به نفت آمده را به میدان بفرستد تا 30 دقیقه فرصت بازی داشته باشد و جریان مسابقه را به سود نفتی‌ها تغییر دهد.

 

اما ورود رابط و تجربه اولین بازی با پیراهن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر هم نتوانست ناجی نفتی‌ها شود و دقایقی بعد گل دوم نساجی هم وارد دروازه نفت شد تا شکستی تلخ و خانگی برای شاگردان یزدی و البته رابط که اولین تجربه خود در جمع نفتی‌ها را به دست می‌آورد، به ثبت برسد.

 

1587370

 

رابط پیش از این در دوران سرمربیگری محمود فکری در استقلال فرصت کوتاه بازی در جدال با پدیده و ذوب‌آهن را به دست آورده بود و بازی مقابل نساجی، سومین فرصت حضور او در لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رفت که او نتوانست تاثیر چندانی در روند بازی نفت بگذارد و روز ناموفقی را در مسجدسلیمان پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها