کد خبر : 1747009 | 15 فروردين 1400 ساعت 17:18 | 43.8K بازدید | 4 دیدگاه

فکری گزینه اصلی هدایت نفت شد

خداحافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان موجب شده تا مدیران این باشگاه به فکر استخدام جایگزین وی باشند.

فکری گزینه اصلی هدایت نفت شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با مجتبی حسینی فصل را شروع کرد و توانست نتایج نسبتا خوبی بگیرد و با ۱۸ امتیاز از ۱۷ بازی تیمش را در میانه‌های جدول نگه دارد.

 

مجتبی حسینی پس از دیدار پایانی دور رفت مقابل آلومینیوم اراک قراردادش با نفت مسجدسلیمان را فسخ کرد و مسئولان این باشگاه با توجه به درخواست هواداران مبنی بر سرمربی بومی، داریوش یزدی را انتخاب کردند.

 

یزدی در چهار بازی در لیگ و یک مسابقه در جام حذفی برابر خیبر خرم‌آباد تنها دو تساوی برابر سایپا و تراکتور به دست آورد و مقابل پرسپولیس، نساجی و خیبر خرم‌آباد شکست خورد. وی پس از شکست دیروز برابر نساجی در رختکن از بازیکنان و دیگر عوامل تیم خداحافظی کرد و به نظر می‌رسد کار وی با نفت مسجدسلیمان به پایان رسیده باشد.

 

حال دوباره مصطفی سلیمانی، معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان مأمور شده تا با گزینه‌های این باشگاه صحبت کند. وی که چندین بار از سمتش استعفا داده بود، حال قبول مسئولیت کرده و باید دید در پایان مذاکرات وی با گزینه‌های مختلف چه کسی سرمربی نفت مسجدسلیمان خواهد شد.

 


از محمود فکری به عنوان اصلی‌ترین گزینه تیم نفت یاد می‌شود، وی سابقه سرمربی‌گری در این تیم را دارد و خودش توانست نفت را به لیگ برتر برساند و حال هواداران امیدوار هستند تا این سرمربی محبوب در بین هواداران را دوباره روی نیمکت خود ببینند تا این سهمیه مهم فوتبال مسجدسلیمان حفظ شود.

 

البته نام‌هایی چون بهروز مکوندی، هومن افاضلی، فیروز کریمی و محمد نصرتی در رسانه‌ها به عنوان گزینه مطرح شده است که هنوز خبری در خصوص مذاکره با این گزینه‌ها رسانه‌ای نشده و به نظر می‌رسد گزینه ابتدایی تیم نفت همان محمود فکری باشد که البته باید مذاکره با وی به نتیجه برسد.

دیدگاه‌ها