کد خبر : 1747019 | 15 فروردين 1400 ساعت 18:48 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس فرستادن به اسپانیا

تصمیم احتمالی یوونتوس در مورد آلوارو موراتا

بعید است آلوارو موراتا فصل بعد هم در یوونتوس به فوتبالش ادامه دهد.

تصمیم احتمالی یوونتوس در مورد آلوارو موراتا

به گزارش "ورزش سه"، تساوی مقابل تورینو در دربی تورین ادامه اخبار ناگوار برای یوونتوس در این فصل بود. بانوی پیر امید چندانی به کسب دهمین اسکودتوی پیاپی خود ندارد، از چمپیونزلیگ حذف شده و حالا حتی حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را در خطر می بیند.

 

 

1578192

 

 

در حقیقت بازی چهارشنبه مقابل ناپولی برای یوونتوس بازی مرگ و زندگی خواهد بود. بحران نتایج در یوونتوس با بحران مالی شدید همراه شده است. بیانکونری به تغییرات در ترکیب شان نیاز دارند و به همین خاطر است که درها را به روی فروش کریستیانو رونالدو با مبلغ 30 میلیون یورو باز گذاشته اند تا در صورت جدایی وی از پرداخت دستمزدش معاف شوند.

 

 

1504714

 

 

یوونتوس می داند که پیدا کردن مشتری برای رونالدوی 36 ساله که سالی 30 میلیون یورو دستمزد می گیرد، آسان نیست و به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه های شان هستند. یکی از گزینه های آنها این است که قید آلوارو موراتا را بزنند. مهاجم اسپانیایی در 35 بازی خود با شانزده گل و دوازده پاس گل نمایش خوبی داشته است اما مشکلات مالی تورینی ها باعث می شود تا حفظ این مهاجم برایشان غیرممکن باشد.

 

 

1550223

 

 

یووه، موراتا را به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید خریده و می تواند تا پایان فصل با پرداخت 45 میلیون یورو قرارداد وی را به حالت قطعی در بیاورد. تیم ایتالیایی برای خرید قرضی یک ساله وی ده میلیون یورو هزینه کرد و اگر بخواهد قرارداد قرضی او را تا 2022 تمدید کند هم باید ده میلیون یوروی دیگر هم بپردازد. به این ترتیب به نظر می رسد که محتمل ترین گزینه برای موراتا این است که در تابستان به اتلتیکو برگردد چرا که تورینی ها توان مالی کافی برای حفظ وی را ندارند.

دیدگاه‌ها