کد خبر : 1747027 | 15 فروردين 1400 ساعت 19:08 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: موقعیت ماشین هر تیمی را فریب می دهد

مربی تیم گل گهر از بازی فردای تیمش مقابل ماشین سازی به عنوان یک چالش خیلی بزرگ یاد کرد.

الهویی: موقعیت ماشین هر تیمی را فریب می دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، فردا میزبان ماشین سازی خواهد بود. صحبت های سعید الهویی، مربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از این بازی را بخوانید:

 

چالش بزرگی مقابل ماشین خواهیم داشت

فردا یک چالش خیلی بزرگ خواهیم داشت. مقابل تیمی باید قرار بگیریم که موقعیت جدولی اش می تواند هر تیم، مربی و بازیکنی را فریب بدهد. آقای قلعه نویی در جلسات تمرینی که داشتیم این موضوع را بارها برای بازیکنان تکرار کرده که ماشین سازی فردا با تمام توان و برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

 

بازی فردا سخت ترین بازی فصل است

وظیفه ما این است که فردا با تمرکز کامل و کافی بازی کنیم. باید بهترین عملکرد و توانمان را مقابل یک تیم خوب در یکی از سخت ترین بازی هایمان نشان دهیم تا بتوانیم در اولین بازی مان در سال جدید با حداکثر امتیاز از زمین خارج شده و بازگشت خوبی به جدول داشته باشیم. این خیلی مهم است که بدانیم بازی فردا با ماشین سازی سخت ترین بازی فصل برای گل‌گهر است.

 

سلامت بازیکنان مهمتر از هر چیزی است

تعدادی از بازیکنانمان در هفته گذشته با مصدومیت مواجه شدند. با تلاش های کادر پزشکی مصدومان ما بهبود یافتند. علی دشتی و فرشید باقری مشکلات کوچکی داشتند و به همین دلیل در طول هفته در اختیار کادر بدنسازی تیم بودند تا شرایط مطلوبی برای بازی پیدا کنند. باید ببینیم تصمیم سرمربی تیم چه خواهد بود چرا که برای او سلامت بازیکنان بسیار مهمتر از این است که برای استفاده از آنها ریسک خطرناک داشته باشیم.

دیدگاه‌ها