کد خبر : 1747038 | 15 فروردين 1400 ساعت 19:46 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

چهارشنبه در رختکن یوونتوس زلزله می شود!

ممکن است به زودی شاهد بازگشت مکس آلگری به رختکن یوونتوس باشیم.

چهارشنبه در رختکن یوونتوس زلزله می شود!

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری روز شنبه به عنوان مهمان در خانه آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس حضور یافته و در کنار او تساوی 2-2 بیانکونری مقابل تورینو را تماشا کرده است. زیر نظر آندره پیرلو، یوونتوس به رده چهارم جدول رده بندی سری A سقوط کرده و 12 امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد. بنابراین تمرکز پیرلو در حال حاضر تلاش برای صعود به لیگ قهرمانان است و این هدفی نبود که یوونتوس در ابتدا فصل برای خود تعریف کرده باشد.

 

1587423

 

همچنین  اگر یوونتوس نتواند در بازی های آینده خود مقابل مدعیانی مانند ناپولی و آتالانتا پیروز شود، حتی احتمال کسب سهمیه نیز به خطر خواهد افتاد. مدت هاست که اخباری در مورد بازگشت احتمالی آلگری به یوونتوس شنیده می شد و حالا این شایعات شدت گرفته است. آندره آنیلی به دنبال بازسازی رابطه خود با آلگری بوده و ابتدای هفته او را به خانه اش دعوت کرده است.

 

طبق ادعای توتو اسپورت، دیدار چهارشنبه برابر ناپولی می تواند آینده پیرلو را رقم بزند. ناپولی در صورت برتری در این دیدار می تواند جای یوونتوس در جمع چهار تیم برتر را بگیرد و آنیلی نگران کاهش شانس تیمش برای صعود به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. اخیرا مذاکراتی در هیئت مدیره یوونتوس در مورد برکناری زودهنگام پیرلو و احتمال بازگشت مکس آلگری به مسند هدایت این باشگاه مطرح شده که ممکن است به زودی جدی تر هم بشود. آلگری موفق شد یوونتوس را به پنج عنوان قهرمانی متوالی بین سالهای 2014 تا 2019 رسانده و دو بار نیز با این تیم راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

دیدگاه‌ها