کد خبر : 1747041 | 15 فروردين 1400 ساعت 20:03 | 25.1K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف تلخ کاپیتان یوونتوس در مورد سرنوشت این فصل

جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس هدف تیمش را کسب سهمیه لیگ قهرمانان توصیف کرد.

اعتراف تلخ کاپیتان یوونتوس در مورد سرنوشت این فصل

به گزارش "ورزش سه"، تساوی در دربی دلاموله برابر تورینو به منزله دورتر شدن رویای فتح دهمین اسکودتوی متوالی و افزایش فاصله با اینتر صدرنشین به 11 امتیاز برای یوونتوس بود. جورجو کیه لینی، کاپیتان باتجربه و ایتالیایی یوونتوس به نوعی اعتراف کرد تیمش دیگر شانس برای کسب عنوان قهرمانی در سری آ ندارد و هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان و البته پیروزی در فینال کوپا ایتالیا خواهد بود.

 

1548976

 

جورجو کیه لینی گفت: "ما اشتباهاتی مرتکب شدیم که نباید در این سطح انجامش دهید. باید متحد مانده و تا جایی که ممکن است کمتر حرف بزنیم و به جای بیانیه صادر کردن هر روز تلاش کنیم، زیرا باید بدانیم که یک بازی بسیار مهم در روز چهارشنبه داریم. ما باید به سمت جلو حرکت کرده و به شدت تلاش کنیم تا بتوانیم به یک هدف مهم یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنیم. ما همچنین فینال کوپا ایتالیا را در پیش داریم.

 

اخبار عدم تمایل یوونتوس به تمدید قرارداد؟ من از شایعات در مورد آینده ام متعجب شده ام. مشکلی وجود ندارد و این مسئله ای نیست که حالا بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. من هنوز تصمیمی نگرفته ام و فقط روی اتفاقات پیش رو متمرکز هستم. شما تا پایان فصل از من خبری نخواهید شنید، سپس باید ببینیم که باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت. من می توانم به شما اطمینان دهم که کیه لینی و جیجی بوفون هرگز برای یووه مشکلی ایجاد نخواهند کرد."

دیدگاه‌ها