کد خبر : 1747056 | 15 فروردين 1400 ساعت 21:17 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: غیبت لواندوفسکی خبر خوبی برای ماست

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، از غیبت رابرت لواندوفسکی مقابل این تیم ابراز خشنودی کرد.

امباپه: غیبت لواندوفسکی خبر خوبی برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، چهار شنبه شب دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در یکی از مهم ترین مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که قطعاً از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در آن خواهند داشت.

 

اما در وقفه بازی های ملی تلخ ترین اتفاق ممکن برای بایرن مونیخ رخ داد و بهترین بازیکن این تیم یعنی رابرت لواندوفسکی در ترکیب تیم ملی لهستان دچار مصدومیت شد تا چهار هفته از میادین دور باشد و دو تقابل حساس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد؛ اتفاقی که قطعاً بهترین خبر ممکن برای مائوریسیو پوچتینو و تیمش تلقی می شود.

 

 

1583961

 

 

در همین راستا ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن یعنی کیلیان امباپه نیز که کاملاً به اهمیت بالای روبرت لواندوفسکی واقف است، از غیبت این بازیکن ابراز خشنودی کرده است. کیلیان امباپه در این باره گفت: " لواندوفسکی بازیکن فوق العاده ای است و نبود او خبر خوبی برای ماست؛ اگرچه من دوست ندارم از آسیب دیدگی دیگران خوشحال باشم.

 

بایرن مونیخ یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود اما ما مجبور نیستیم که خودمان را مقابل آنها پنهان کنیم. نمایش با کیفیتی ارائه می دهیم و خواهیم دید که شرایط ما را به کدام سمت خواهد برد."

دیدگاه‌ها