کد خبر : 1747074 | 15 فروردين 1400 ساعت 23:41 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسنل کیمپمبه:

حیف که لواندوفسکی جلوی ما غایب است

پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن از غیبت رابرت لواندوفسکی برابر این تیم خرسند نیست.

حیف که لواندوفسکی جلوی ما غایب است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن این هفته در شرایطی در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر می روند که تکرار فینال فصل گذشته باعث افزایش حساسیت این مسابقه شده است. بدترین خبر برای بایرن مونیخ غیبت رابرت لواندوفسکی، مرد سال 2020 جهان در این مسابقه خواهد بود، اما پرسنل کیمپمبه علاقه دارد برابر بهترین بازیکنان بازی کند و به همین دلیل از نبود ستاره لهستانی ابراز نارضایتی کرده است.

 

1515376

 

پرسنل کیمپمبه گفت: "من ترجیح می دادم رابرت لواندوفسکی در دیدار ما در مقابل بایرن مونیخ مصدوم نبوده و در میدان حاضر باشد. من یک بازیکن مبارزه طلب و جنجگو هستم و همیشه دوست دارم مقابل بازیکنان بزرگی بازی کنم. البته اینکه رابرت لواندوفسکی در میدان حاضر باشد یا نه تغییر زیادی در جریان مسابقه ایجاد نخواهد کرد و بدون او نیز بایرن مونیخ همچنان تیم بزرگ و خطرناکی به شمار می آید.

 

به محض اینکه قرعه کشی برگزار شده و اعلام شد که قرار است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ برویم، من با کینگزلی کومان در فیس تایم تماس گرفتم. ما از دیدار دوباره و رویارویی با یکدیگر بسیار خوشحالیم. این دیدار کمی جنبه انتقام جویی نیز برای پاری سن ژرمن خواهد داشت."

دیدگاه‌ها