کد خبر : 1747117 | 16 فروردين 1400 ساعت 11:01 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

رقیب ایرانی من یکی از بهترین های تاریخ است

تیلور: تشنه کشتی گرفتن با حسن یزدانی هستم

دیوید تیلور بعد از کسب عنوان قهرمانی انتخابی تیم ملی آمریکا بار دیگر گفته تشنه مبارزه با حسن یزدانی است.

تیلور: تشنه کشتی گرفتن با حسن یزدانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور، قهرمان سال 2018 وزن 86 کیلوی کشتی آزاد جهان که سابقه دو بار پیروزی برابر حسن یزدانی را دارد، در روزهای اخیر توانست با شکست تمامی رقبای خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا بدون حرف و حدیث صاحب دوبنده این کشور در المپیک توکیو شود.


تیلور بعد از قهرمانی در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا بار دیگر درباره نبرد احتمالی خود با حسن یزدانی در المپیک توکیو صحبت کرده و می گوید: همه علاقه مندان به کشتی مسابقات ما را دنبال می کنند. سه هزار نفر ایرانی هر روز به من می گویند حسن یزدانی عالی و فوق العاده است. من هم می دانم که او یک کشتی گیر عالی و تشنه پیروزی است، اما من هم تشنه کشتی گرفتن با او هستم. 


این کشتی گیر آمریکایی درباره شانس خود برای کسب مدال طلای المپیک هم می گوید: در وزن ما افراد با استعداد زیادی هستند و نمی شود کسی را دست کم گرفت. شاید من هم مثل سال 2018 با یک قرعه رندوم در همان ابتدا کشتی سختی داشته باشم. به هر حال جدال من و یزدانی یک جدال طوفانی است. 


تیلور در پایان هم می افزاید: هم یزدانی منتظر است و هم من. هر دوی ما زمان زیادی را برای آماده سازی خودمان می گذاریم. یزدانی یکی از بهترین های تاریخ است و از مبارزه کردن با او لذت می برم.

دیدگاه‌ها