کد خبر : 1747120 | 16 فروردين 1400 ساعت 10:38 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

برای به دست آوردن استعدادهای جوان؛

گواردیولا: دورتموند پول زیادی به ایجنت‌ها می‌دهد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از تیم دورتموند که حریف بعدی آنها در چمپیونزلیگ است تمجید کرد اما سیاست های این تیم در خرید بازیکنان جوان را مورد انتقاد قرار داد.

گواردیولا: دورتموند پول زیادی به ایجنت‌ها می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکی از تیم هایی است که در تلاش است در تابستان پیش رو ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند، را به دست بیاورد. دست سرنوشت هم در این میان سیتی را در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر دورتموند قرار داده است؛ تیمی که در آن ستاره 20 ساله نروژی تبدیل به یک ماشین بی رحم گلزنی شده است. روز سه شنبه بازی رفت دو تیم در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و به همین مناسبت گواردیولا درباره حریف آلمانی سیتی صحبت کرده است.

 

1587548

 

گواردیولا گفت: "اگر یک نفر در منچستر دورتموند را بشناسد، آن یک نفر من هستم. فرهنگ این باشگاه، شیوه ای که بازی می کنند و اینکه دورتموند حتی یک بازیکن بی کیفیت ندارد. آنها پول زیادی برای بازیکنان جوان خرج می کنند و به ایجنت ها مبالغ هنگفتی می دهند تا این فوتبالیست ها را به دست بیاورند چرا که آنها استعداد فوق العاده ای دارند. فوق العاده.

شاید آنها در این فصل در بوندسلیگا نتوانستند ثبات خود را بیابند که هر هفته برنده شوند اما برای دو بازی حذفی می توانند هر کاری بکنند.

 

1587549

 

من احترام فوق العاده ای برای کاری که دورتموند کرده است قائلم. من سه سال در آلمان بودم و آنها همیشه حریف بزرگی بودند. من توانایی و کیفیت آنها را می دانم، نه فقط هالند... بلکه سانچو و مارکو رویس و محمود داهود و متس هوملس.

من بازی آنها را صبح روز پیش از بازی خودمان دیدم و واقعا تحت تاثیر کیفیت‌شان قرار گرفتم. وقتی بتوانند بدوند جان شما را می گیرند. ما تلاش می کنیم تا برابر آنها تهاجمی باشیم."

 

باید به این نکته نیز اشاره کرد که هفته پیش مینو رایولا ایجنت هالند و الف هالند پدر ارلینگ، توری اروپایی به راه انداختند که از بارسلونا شروع شد و سپس به مادرید رفت و در ادامه با حضور در انگلیس و مذاکره با تیم های سیتی، یونایتد، چلسی و لیورپول به پایان رسید. این اولین گام های هالند در تصمیم گیری برای آینده بود.

 

1587547

 

گواردیولا هفته پیش و پس از اعلام جدایی سرخیو آگوئرو از سیتیزن ها تلاش کرد تا فاصله ای بین سیتی و شایعه تلاش برای امضای قرارداد با هالند ایجاد کند و گفت : "به دلیل اوضاع فعلی ممکن است که ما هیچ مهاجمی نگیریم. با این قیمت ها غیرممکن است... ما توانایی پرداخت این مبالغ را نداریم."

دیدگاه‌ها