کد خبر : 1747121 | 16 فروردين 1400 ساعت 11:18 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

سعادتمند: حقایق را در کتابم چاپ می‌کنم

واکنش مدیر سابق استقلال به بدهی 888 هزار درهمی!

مدیرعامل سابق استقلال در مواجهه با یک اتهام جدید اعلام کرده حقایق دوران فعالیتش در فوتبال را در کتاب خود چاپ می کند!

واکنش مدیر سابق استقلال به بدهی 888 هزار درهمی!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مشخص شد احمد سعادتمند در دوران حضور روی صندلی مدیرعاملی استقلال از یکی از دوستانش مبلغ 580 هزار درهم امارات قرض گرفته و در یکی از مفاد قرارداد آمده که باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی موفق به بازپرداخت پول نشود، باید بابت هر روز دیرکرد هزار درهم به شخص قرض دهنده جریمه پرداخت کند.


حالا نزدیک به حدود یک سال از موعد چک گذشته و طلب 580 هزار درهمی به دلیل دیرکرد به 888 هزار درهم تبدیل شده است و امضا کنندگان چک هم معتقدند این پول برای باشگاه خرج شده و آنها تمکن مالی بازپرداخت آن را ندارند و پای استقلال در این پرونده به میان آمده است.


در شرایطی که باشگاه استقلال با بدهی های سنگین مالی روبه رو است این مبلغ هم مزید بر علت شده تا مدیران باشگاه حسابی در شرایط سختی قرار بگیرند. مدیران استقلال معتقدند سعادتمند با کارهایی که انجام داده مشکلات بعدی را ایجاد و مقصر ایجاد حواشی است.


سعادتمند اما امروز در واکنش به مطالب منتشر شده یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد. او که می گوید به خاطر شرایط استقلال در لیگ و لیگ قهرمانان سکوت پیشه کرده، قصد دارد در پایان فصل کتابی را منتشر و همه حقایق را بازگو کند.


سعادتمند در شرایطی از بازگو کردن حقایق حرف می زند که ابهام های زیادی درباره دوران مدیریتی اش و البته رفتارهایی که با افراد مختلف انجام داد، باقی مانده است.

1587551

دیدگاه‌ها