کد خبر : 1747149 | 16 فروردين 1400 ساعت 12:53 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه بازی با رئال مادرید؛

تیاگو: نتایج لیورپول ناامیدکننده بوده است

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، حس می‌کند که تیمش در این فصل بدشانس بوده و تایید کرده که نتایج بد قرمزها ناامیدکننده بوده است.

تیاگو: نتایج لیورپول ناامیدکننده بوده است

 

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو تایید کرده است که نخستین فصلش در لیورپول با توجه به نتایج ضعیف این تیم، ناامیدکننده بوده است. قرمزها که اکنون در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارند قصد دارند تمام تلاش خودرا برای نجات این فصل، در هفته های باقیمانده انجام دهند. لیورپول در خطر این است که در پایان فصل حتی نتواند خود را به تاپ فور برساند.

هر چند اکنون لیورپول به سه برد پیاپی دست یافته است اما از ابتدای فوریه تاکنون از تیم های مانند برایتون، منچسترسیتی، لستر، اورتون، چلسی و فولام شکست خورده است. تیاگو اما احساس می کند که عملکرد تیمش شایسته به دست آوردن نتایج بهتری بود.

 

1587583

 

تیاگو گفت: "بازی های زیادی بود که ما مستحق شکست نبودیم. به همین دلیل اینکه نتوانی سه امتیاز بازی را با وجود برتری بر حریف، بگیری برای ما ناامیدکننده و خسته کننده شده است.

اما فوتبال همین است و ما اکنون به مسابقه بعدی فکر می کنیم، جایی که سعی خواهیم کرد تا جایی که ممکن است عملکرد خوبی داشته باشیم."

 

تیاگوی 29 ساله از زمانی که در سپتامبر گذشته از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست، تنها در 20 بازی در تمام رقابت ها برای قرمزها به میدان رفته است.

ستاره تیم ملی اسپانیا و لیورپول دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد که او را دو ماه از میادین دور نگه داشت، اما او از کار کردن با یورگن کلوپ لذت می برد و از جا افتادن در لیورپول و زندگی در مرسی ساید راضی است.

 

1587585

 

تیاگو آلکانتارا افزود: "بازی کردن برای یورگن کلوپ عالی است. چیزهای زیادی یاد می گیری و عادت می کنی تا به شیوه متفاوتی بازی کنی، این چیزی است که من بسیار دوست دارم. این به آن معنا است که باید خودت را تطبیق دهی و پیشرفت کنی. کیفیت هم تیمی ها ارائه یک فوتبال خوب را آسان تر هم کرده است."

 

لیورپول روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی از چمپیونزلیگ به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

دیدگاه‌ها