کد خبر : 1747167 | 16 فروردين 1400 ساعت 15:15 | 28.4K بازدید | 25 دیدگاه

رئال در تعقیب؛ اتلتیکو در هراس

نبرد قهرمانی لالیگا؛ همه چیز در مشت بارسلونا

همه معادلات قهرمانی لالیگا به هم خورده و اتلتیکو دیگر حاشبه امنیت چند هفته پیش خود را ندارد.

نبرد قهرمانی لالیگا؛ همه چیز در مشت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اتلتیکو مادرید با شکست در زمین سویا بیش از همه بارسا و رئال را خوشحال کرد. بارسلونا حالا همه چیز برای قهرمانی در دستان خودش خواهد بود ولی رئال مادرید حتی در صورت پیروزی در 9 بازی باقیمانده، باید منتظر یک لغزش از اتلتیکو مادرید باشد.

 

 

1574663

 

 

بارسلونا که پاییز سال گذشته حتی اختلافی 13 امتیازی با اتلتیکو داشت، اکنون این فرصت را دارد تا تعیین کننده قهرمانی خود باشد. برای این مهم بارسا امشب باید از سد رئال وایادولید عبور کند و سپس شنبه هفته بعد در مادرید بر رئال پیروز شود تا با ایجاد اختلاف 5 امتیازی با رئال، حداقل یکی از رقبا را از خود دور کند.

 

 

1582723

 

 

بارسا اگر همه بازی های پیش روی خود را برنده شود، قطعا قهرمان خواهد شد که یکی بازی 9 می برابر اتلتیکو در نوکمپ است. دیگر بازی های دشوار بارسا برابر ویارئال و والنسیا در زمین این تیم هاست.

 

 

1587256

 

 

رئال مادرید تیم سوم جدول با اختلاف سه امتیازی با اتلتیکو که در دو بازی رفت و برگشت برابر صدرنشین یک برد و یک مساوی کسب کرده و از حیث بازی های رودررو  بهتر از این تیم بوده، غیر از بازی دشوار برابر بارسا، در هفته های پیش رو باید از سویا میزبانی کند و نیز یک بازی دشوار در زمین بیلبائو خواهد داشت.

 

اتلتیکو که فعلا با یک امتیاز بیشتر از بارسا در صدر است نیز باید هفته بعد به زمین رئال بتیس برود و دو بازی دشوار در زمین خود برابر سوسیداد و سپس در زمین بارسا پیش رو خواهد داشت.

 

 

1579144

 

 

رئال تنها تیم اسپانیایی حاضر در لیگ قهرمانان است و دو بازی دشوار برابر لیورپول در یک چهارم نهایی باید برگزار کند. ممکن است صعود رئال به نیمه نهایی روی نتایج این تیم در بازی های باقیمانده لالیگا تاثیرگذار باشد.

اتلتیکو، بارسا یا رئال؛ کدام یک قهرمان این فصل لالیگا خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها