کد خبر : 1747175 | 16 فروردين 1400 ساعت 16:40 | 77.3K بازدید | 6 دیدگاه

فاجعه در انتظار 4 ابرقدرت

چمپیونزلیگ در خطر؛ این تابستان بمب می ترکد

در 4 لیگ بزرگ اروپایی اتفاقاتی در حال رخ دادن است که به شدت جذابیت لیگ قهرمانان فصل بعد را تهدید می کند.

چمپیونزلیگ در خطر؛ این تابستان بمب می ترکد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تماشای لیگ قهرمانان بدون برخی تیم های بزرگ و ستاره های شان نمی تواند خبر خوبی برای دوست داران فوتبال باشد. عادت کرده ایم که برای سال ها شاهد حضور تیم های بزرگی چون یوونتوس، لیورپول، دورتموند، پی اس جی در چمپیونزلیگ باشیم ولی به فاصله دو ماه تا پایان فصل این 4 تیم هنوز هیچ تضمینی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل 22-2021 ندارند.

لیگ قهرمانانی را تصور کنید که در آن کریس رونالدو، نیمار، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند و لیورپول یورگن کلوپ با ستاره هایش محمد صلاح و سادیو مانه غایب هستند.

 

 

1578780

 

 

لیورپول

 

 

1587630

 

 

حریف فردا شب رئال در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، پس از 30 بازی با کسب 49 امتیاز در رده ششم قرار دارد. فاصله با چلسی رده چهارمی تنها دو امتیاز است و تاتنهام نیز با امتیازی برابر در رده پنجم قرار دارد. اورتون و وستهام با دو و یک بازی کمتر به ترتیب 46 و  49 امتیازی هستند تا مشخص شود قرمزها در هشت بازی باقیمانده حق اشتباه ندارند.

 

 

1582284

 

 

یوونتوس

 

 

1587634

 

 

رویای دهمین قهرمانی متوالی یوونتوس را باید تمام شده دانست. پس از تساوی شنبه شب برابر تورینو اکنون فاصله یووه با اینتر صدرنشین به 12 امتیاز رسیده است و این تیم چهارشنبه شب باید بازی معوقه خود را برابر ناپولی برگزار کند.

یووه پایین تر از اینتر، میلان و آتالانتا در رده چهارم با 56 امتیاز قرار دارد و ناپولی با امتیازی برابر در رده پنجم ایستاده است. پس از شکست برابر بنونتو و تساوی برابر تورینو حالا آندره آ پیرلو به شدت خطر اخراج را حس می کند و برای بیانکونری کسب سهمیه در اولویت قرار گرفته است.

 

 

1587612

 

 

پی اس جی

 

 

1587632

 

 

کمتر کسی تصور می کرد که پس از 31 بازی، پی اس جی با فاصله سه امتیازی از صدر، شانس اول قهرمانی نباشد. شنبه شب در بازی حساس برابر لیل صدرنشین، پاریسی ها شکست خوردند تا همه چیز پیچیده تر شود. موناکو با یک امتیاز کمتر از پی اس جی در رده سوم قرار دارد و لیون هم در دو امتیازی پی اس جی است. سه تیم از فرانسه سهمیه لیگ قهرمانان می گیرند و باید دید پی اس جی از این قافله جا می ماند یا مطابق چند سال اخیر نه تنها سهمیه می گیرد که قهرمان نیز خواهد شد. بدون شک حفظ نیمار و امباپه در صورت از دست رفتن سهمیه دشوار خواهد بود.

 

 

1587438

 

 

دورتموند

 

 

1587633

 

 

بیهوده نیست که مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند این روزها تور اروپایی خود برای پیدا کردن تیمی جدید برای ستاره نروژی را شروع کرده اند. سفری که از اسپانیا شروع شد و به انگلیس رسید.

دورتموند پس از شکست اخیر برابر فرانکفورت حالا فاصله ای 7 امتیازی با رده چهارم دارد و تنها هفت هفته نیز به پایان رقابت ها باقی است. بعید به نظر می رسد که با ادامه این روند، دورتموند بتواند سهمیه بگیرد. تیمی که فردا شب باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف سیتی برود و احتمالا حذف خواهد شد.

 

 

1585202

 

 

اگر 4 تیم فوق در نهایت نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند، بدون شک شاهد تابستان نقل و انتقالاتی جذاب تری خواهیم بود. نیمار، محمد صلاح، کریستیانو، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بیش از همیشه شانس جدایی و رفتن به تیمی دیگر خواهند داشت چرا که طبیعتا حاضر  به بازی در لیگ اروپا نخواهند بود.

بازگشت رونالدو و نیمار به رئال و بارسا، انتقال امباپه به رئال، هالند و مقصدی بزرگ اما نامعلوم و محمد صلاحی که شایعات جدایی اش از هفته ها پیش به گوش می رسد، وعده تابستانی شلوغ و پر سر و صدا را می دهند.

 

دیدگاه‌ها