کد خبر : 1747184 | 16 فروردين 1400 ساعت 15:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک فینال 180 دقیقه و شاید بیشتر

زیدان: بازی با لیورپول مهمترین بازی سال است

زین الدین زیدان می گوید تمام تمرکزشان روی بازی فردا برابر لیورپول است؛ یک بازی فینال گونه.

زیدان: بازی با لیورپول مهمترین بازی سال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه دی استفانو میزبان لیورپول در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. آخرین رویارویی این دو تیم در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 بود که رئال 3-1 برد و قهرمان شد. هر دو تیم برای بازی فردا غایبان مهمی دارند. سرخیو راموس در رئال و ویرژیل فن دایک در لیورپول.

 

 

1587032

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« این یک فینال 180 دقیقه ای و شاید بیشتر است. تمام تمرکزمان روی لیورپول است و تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم. این مهمترین بازی سال است چون بازی بعدی ما محسوب می شود. مهمترین بازی قبلی بازی با ایبار بود که شنبه برگزار کردیم. بازی پیش رو همیشه مهمترین است.»

 

وضعیت ادن هازارد:« ادن باید آسوده خاطر باشد. من هرگز روی بازیکن مصدوم ریسک نخواهم کرد. او باید قدم به قدم پیش برود و هر زمان در شرایط 100 درصد باشد، به میدان خواهد رفت. این تشریح وضعیت فعلی اوست. به همه بازیکنان خوبم نیاز دارم و امیدوارم تا قبل از اتمام فصل هازارد بتواند به میادین برگردد.»

 

 

1587428

 

 

اتفاق مربوط به نژادپرستی در بازی شب گذشته کادیز-والنسیا:« تحملم در مقابل نژادپرستی صفر است. البته من آنجا نبودم و دقیقا نمی دانم چه رخ داده ولی باید در درجه اول برای دیاخابی(بازیکنی که مورد توهین قرار گرفته) احترام قائل شد. نژادپرستی از نظر من غیر قابل تحمل است.»

 

دست کم گرفتن رئال:« معتقدم اینطور بوده؛ در حالی که این تیم لایق اعتماد بیشتری است. ما تنها کاری که باید انجام دهیم، تمرین و تلاش روزانه است. این تیم می تواند ورق را برگرداند و در هیچ مقطعی از فصل نیز خودمان را نباخته بودیم. این در ذات رئال مادرید است. تا زمانی که شانس باشد، مبارزه خواهیم کرد. در این فصل مقاطع دشواری را پشت سر گذاشته ایم و حالا شرایط تیم خوب است؛ هرچند هنوز هیچ جامی فتح نکرده ایم.»

 

 

1587605

 

 

کلوپ و غایبان مهم لیورپول در دفاع:« کلوپ مربی بزرگی است و تجربه و افتخارات زیادی دارد. دوران مربیگری بسیار خوبی داشته و قابل احترام است. هر مربی ایده های خودش را دارد و من از همه مربیان چیز یاد گرفته ام و می گیرم.

در مورد غایبان مدافعان بزرگ لیورپول باید بگویم که نمی دانم این می تواند نقطه ضعف لیورپول باشد یا خیر چون بازیکنان خوب و باکیفیت دیگری هم دارند که به خوبی در دفاع درخشیده اند. ما هم غایبان بزرگی داریم ولی قدرت به اتحاد تیمی وابسته است. در هر دو تیم بازیکنان بزرگی غایب هستند ولی بازیکنان خوبی برای جانشینی آنها داریم.»

 

کریم بنزما:« همه بازیکنانم از جمله کریم بنزما شایستگی پوشیدن پیراهن رئال را دارند و این را ثابت کرده اند. همه تلاش می کنند وقتی در زمین هستند خوش بدرخشند و کریم هم یکی از آنهاست. ارتباط خوبی بین کریم و دیگر بازیکنان در زمین وجود دارد و هر بازیکنی کنار او باشد، استفاده خواهد برد.»

 

 

1585957

 

 

مربیگری محمد صلاح:« او بازیکن من نیست. 25 بازیکن در اختیارم هستند و از همه رضایت دارم. برایم مهمتر از هر چیزی بازی فرداست.»

 

فینال 2018 کیف :« به گذشته فکر نمی کنیم و باید در زمان حال زندگی کرد. بازی فردا یک بازی کاملا متفاوت برای هر دو تیم است. لیورپول تیم بسیار کاملی دارد. سه مهاجم فوق العاده دارند و در عین حال تیمی منسجم هستند.»

 

دیدگاه‌ها