کد خبر : 1747193 | 16 فروردين 1400 ساعت 16:27 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

ما باید تحت هر شرایطی پیروز شویم

ناچو: اصلا مهم نیست فردا ژوتا بازی کند یا فیرمینو

ناچو در بهترین روزهای فوتبالی خود در انتظار پذیرایی از مثلث خوفناک خط حمله لیورپول است.

ناچو: اصلا مهم نیست فردا ژوتا بازی کند یا فیرمینو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود فردا میزبان لیورپول است. دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که یادآور فینال سه سال پیش در شهر کیف است.

 

 

1587636

 

 

ناچو فرناندز مدافع باتجربه رئال همراه با زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی شرکت کرد و گفت:« تیم در شرایط خوبی است و با هر سیستمی که زیدان بگوید، بدون مشکل بازی خواهیم کرد. چه دفاع 4 نفره و چه 5 نفره. روی دور برد قرار داریم و به خصوص پیروزی بر ایبار برای افزایش روحیه اهمیت بالایی داشت.

مربی از ما خواسته روی بازی فردا تمرکز کنیم و بهترین نمایش مان را داشته باشیم. مهمتر از هر چیزی داشتن ذهنیت مثبت است. برای ما مهم نیست فردا ژوتا بازی کند یا فیرمینو. آنها در هر صورت سه مهاجم فوق العاده خوب در زمین خواهند داشت. ما باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم و پیروز شویم.»

 

بهترین مقطع فوتبالی:« بله؛ می تواند اینطور باشد. پیش از این هرگز اینقدر اعتماد به نفس نداشتم. حالا بیشتر بازی می کنم و این رویایی است. امیدوارم این اعتماد به من طولانی و ادامه دار باشد.»

 

 

1549708

 

 

تمدید قرارداد راموس:« به عنوان یک دوست و یک هوادار رئال دوست دارم سرخیو در رئال بماند. او کاپیتان تیم است و سال ها برای ما بازی کرده؛ ولی این به خود او و باشگاه بستگی دارد.»

 

بازنشستگی در رئال:« اگر شرایطش باشد، چرا که نه؛ چون این رویای من است ولی وقتی شرایط را دشوار ببینم، با باشگاه صحبت خواهم کرد. در پایان هر فصل با مربی و باشگاه گفت و گو می کنیم و شرایط را می سنجیم. ما سال به سال پیش می رویم. در حال حاضر از حضور در رئال بسیار خوشحال و راضی هستم.»

 

 

1473228

 

 

شانس اول برد:« چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که در زمین چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. مسائلی مربوط به شانس اول پیروزی را به هواداران و رسانه ها واگذار می کنیم.»

دیدگاه‌ها