کد خبر : 1747198 | 16 فروردين 1400 ساعت 16:45 | 31.5K بازدید | 15 دیدگاه

تست چند بازیکن و مربی مثبت شد؛

کرونا در اردوگاه نساجی قبل از بازی با پرسپولیس

آزمایش کووید۱۹ هفت نفر از اعضای تیم فوتبال نساجی در آستانه دیدار با پرسپولیس مثبت شد.

کرونا در اردوگاه نساجی قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که در سه مسابقه اخیرش فوق‌العاده ظاهر شده و یک پیروزی در جام حذفی و دو برد در لیگ برتر به دست آورده، اکنون قبل از دیدار حساس برابر پرسپولیس با مشکل جدی مواجه شده است.

 

شاگردان ساکت الهامی که در مسابقه اخیرشان برابر نفت مسجدسلیمان به برتری رسیدند، در بازگشت به تهران و قبل از شروع دور جدید تمرینات‌شان متوجه ابتلای چند عضو تیم به کرونا شدند.

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در گفت‌وگو با "ورزش سه" با تایید این خبر اظهار کرد: پس از بازگشت از مسجدسلیمان متوجه علائم مشکوک در تیم شدیم که پس از تست‌گیری به ما اعلام کردند دو بازیکن تیم مبتلا به کرونا شدند و اکنون در قرنطینه هستند.

او ادامه داد: برخی از اعضای کادر فنی نساجی هم مبتلا به کرونا شدند و در قرنطینه به سر می‌برند، اما خوشبختانه سایر بازیکنان مشکلی ندارند و در سلامت هستند.

 

سرمربی نساجی در خصوص تقابل با پرسپولیس عنوان کرد: ما با تمام قوا مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم و به میدان خواهیم رفت. ممکن است این شرایط تیم ما را تحت تاثیر قرار دهد ولی آماده این دیدار هستیم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

 

با وجود اظهارات الهامی مبنی بر آماده بودن نساجی برای این دیدار، اما بارها شاهد بودیم که اگر یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مسابقه دارد، برای پیشگیری از ابتلای اعضای آن تیم به کرونا، مسابقه ماقبل آنها در لیگ برتر ایران لغو می‌شود که این اتفاق را سال گذشته و در بازی لغو شده پرسپولیس و ذوب‌آهن مشاهده کردیم.

 

چشمه‌سری، پزشک تیم فوتبال نساجی نیز در این باره اظهار کرد: قبل از سفر به مسجدسلیمان و با توجه به هماهنگی کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه، صلاح دانستیم تا تست PCR کرونا بدهیم که خوشبختانه جواب آزمایش‌ها منفی بود و تمهیدات لازم را برای این سفر انجام دادیم.

او ادامه داد: پرواز ما به اهواز چارتر بود و محل اسکان ما در مسجدسلیمان نیز طی ۳۰-۲۰ روز گذشته میزبان هیچ فردی یا تیمی نبود. دوستان خودمان را زودتر به محل اسکان تیم فرستادیم تا تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و ضدعفونی اتاق‌ها را تحت کنترل قرار دادیم و روز بازی هم بدون مشکل به میدان رفتیم.

 

پزشک نساجی اضافه کرد: با وجود اینکه سعی داشتیم کمترین حضور و توقف را در فرودگاه اهواز داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد و وقتی در حال برگشت به تهران بودیم، علائم بیماری را در چند نفر از اعضای تیم دیدیم که به همین منظور با کادر مدیریتی باشگاه هماهنگ کردیم تا روز پس از مسابقه تست‌گیری کرونا را انجام دهیم که پاسخ آزمایش برای ما خوشایند نبود.

 

او یادآور شد: هفت نفر از اعضای تیم نساجی مبتلا به کرونا شدند که آنها را به قرنطینه خانگی فرستادیم و تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

 

پزشک نساجی عنوان کرد: محوطه رختکن و محل تمرین را مجددا ضدعفونی کردیم و تمهیداتی را در نظر گرفتیم تا دیگر اعضای تیم مبتلا به کرونا نشوند  و تست مثبت نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها