کد خبر : 1747200 | 16 فروردين 1400 ساعت 17:07 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

خوشبختی پورقاز پس از توفیق اجباری

عزت الله پورقاز که تقریبا تمام نیم فصل نخست را فرصت بازی به دست نیاورد، در هفته های اخیر بازیکن ثابت این تیم شده است.

خوشبختی پورقاز پس از توفیق اجباری

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که با علم به توقف استقلال و پرسپولیس در بازی های این هفته خود به مصاف سایپا رفته است، خیلی زود موفق شد دروازه میزبان خود را باز کرده و با یک گل از این تیم پیش افتاد.


سانتر خوب احسان حاج صفی روی یک کرنر و ضربه سر عزت پورقاز، دروازه اکبر منادی باز شد تا شاگردان محرم نویدکیا حالا در صورت حفظ این پیروزی، اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس و استقلال افزایش دهند.


عزت پورقاز که در هفته نخست مقابل گل گهر در ترکیب سپاهان حضور داشت، عملکرد مطلوبی نداشت و زردپوشان اصفهانی در آن بازی با نتیجه سه بر یک تن به شکست دادند که این باخت سنگین، منجر به دوری طولانی مدت پورقاز از ترکیب سپاهان شد.


او تا هفته دوازدهم به نیمکت تیمش قفل شد تا اینکه برای دقایقی مقابل صنعت بازی کرد اما اخراج گولسیانی در آن مسابقه، یک توفیق اجباری برای پورقاز شد تا او از دیدار هفته بعد مقابل ذوب آهن به ترکیب اصلی تیمش راه یابد و در 7 دیدار گذشته سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است.


پورقاز امروز خیلی زود و در همان دقیقه سوم قدر ارسال خوب حاج صفی را دانست و با یک ضربه سر، دروازه سایپا را باز کرد تا نخستین گل سپاهان در سال 1400 را به نام خودش ثبت کند.

دیدگاه‌ها