کد خبر : 1747202 | 16 فروردين 1400 ساعت 17:20 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد فاجعه‌بار آاک، هوادارن را به زمین کشاند(عکس)

در جریان دیدار روز گذشته آاک و المپیاکوس در لیگ یونان یک اتفاق کم‌نظیر رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی روز گذشته المپیاکوس و آاک آتن در لیگ یونان یک اتفاق غیر معمول رخ داد؛ جایی که هواداران در اعتراض بازیکنان از آنها توضیح خواستند.

 

تنها یک نیمه کافی بود تا تیم مهمان یعنی المپیاکوس با چهار گل از حریف خود پیش بیفتد؛ جایی کامارا و ال‌عربی هرکدام یک بار و ماسوراس دو بار برای المپیاکوس در 45 دقیقه ابتدایی گلزنی کردند.

 

نکته جالب این بود که بعد از این نمایش فاجعه بار آاک دیمیتریس ملیسانیدیس، مالک این باشگاه، خیلی سریع ورزشگاه را ترک کرد. از طرفی اگرچه به دلیل مسائل کرونایی ها ورزشگاه خالی از تماشاگر بود اما هواداران محلی هر طور که شده خود را به زمین رساندند؛ صحنه ای که توسط دوربین‌های تلویزیونی نیز شکار شد.

 

در واقع هواداران که تعداد آنها زیاد هم نبود در مواجهه با بازیکنان اعتراض خود را نسبت به عمکرد آاک در این مسابقه نشان دادند؛ اتفاقی که لحظات کم نظیری را به ثبت رساند.

 

البته آاک با وجود دریافت گل پنجم در نیمه دوم عملکرد نسبتا بهتری از خود ارائه داد و نهایتاً در لحظات پایانی یکی از گل ها را توسط کریم انصاری فرد را جبران کرد اما این مسئله نیز باعث شد که عصبانیت هواداران این تیم نسبت عملکرد تیم شان کاهش پیدا کند و آن ها در صفحات اجتماعی اعتراض خود را به این مسئله نشان دادند.

 

 

1587652

دیدگاه‌ها