کد خبر : 1747213 | 16 فروردين 1400 ساعت 17:54 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو مدافع ایرانی در جمع برترین‌های لیگ ستارگان؛

چشمی و رضاییان در تیم منتخب هفته قطر

تیم منتخب هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با حضور دو مدافع ایرانی باشگاه‌های ام‌صلال و السیلیه اعلام شد.

چشمی و رضاییان در تیم منتخب هفته قطر

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که تیم‌های ام‌صلال، السیلیه و الاهلی با بهره‌مندی از بازیکنان ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر رقبای خود شدند و در این بین، روزبه چشمی و رامین رضاییان بخاطر نمایش خوبی که داشتند، در تیم منتخب قرار گرفتند.

 

روزبه چشمی که در این فصل یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار ام‌صلال بوده و نمایش خوبی درخط دفاعی تیمش ارائه کرده، این هفته هم عملکرد کم‌اشتباه و موثری در جدال حساس با  الریان رده سومی داشت و با بازی خوب خود در جمع ۱۱ بازیکن برتر هفته جای گرفت.

 

مدافع سابق استقلال که از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر به ام‌صلال اضافه شده و به غیر از یک مسابقه مصدومیت در تمام بازی‌ها به میدان رفته، این هفته شانزدهمین بازی فصل خود را برای ام‌صلال انجام داد و با نمایشی که مقابل یاران شجاع خلیل‌زاده داشت، به تیم منتخب هفته بیستم از نگاه برنامه المجلس شبکه الکاس راه یافت.

 

در تیم منتخب برنامه المجلس شبکه الکاس که معتبرترین برنامه فوتبالی قطر است، علاوه بر روزبه چشمی، نام رامین رضاییان هم دیده می‌شود که این هفته توانست یک گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی برابر قطر اس. سی به ثمر رساند تا به پیروزی دست پیدا کنند.

 

1587662

دیدگاه‌ها