کد خبر : 1747226 | 16 فروردين 1400 ساعت 18:37 | 26.3K بازدید | 4 دیدگاه

دوئل رفیعی-مسلمان به سود هافبک سپاهان؛

مهندسان پرسپولیسی در پاس‌قوامین (عکس)

دو هافبک بازیساز سابق سرخ‌پوشان پایتخت امروز مقابل یکدیگر فرصت بازی پیدا کردند، هر چند هر دوی آن‌ها در گلسازی امروز ناکام بودند.

به گزارش "ورزش سه" محسن مسلمان و سروش رفیعی دو هافبک خلاق و بازیساز فوتبال ایران که در سال‌های درخشان پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ بخشی از پازل تاکتیکی مربی کروات را تشکیل می‌دادند، امروز در پیراهن دو تیم مختلف در مقابل یکدیگر به میدان رفتند؛ محسن مسلمان در پیراهن سایپا و سروش رفیعی در پیراهن سپاهان.

 

سروش رفیعی فرصت 83 دقیقه‌ای برای بازی مقابل سایپا به دست آورد که در گلسازی ناکام بود، او البته یک فرصت طلایی برای گلزنی در دقیقه 13 بازی داشت که ارسال چیپ و خطرناک او با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

 

در طرف مقابل، محسن مسلمان هم به مانند سروش رفیعی توفیقی در گلسازی برای تیمش و نجات از شکست خانگی نداشت و در لحظات پایانی بازی ارسال دقیق او نزدیک بود تیمش را از شکست نجات بدهد اما سانتر ارسالی او و ضربه سر مهاجم سایپا با واکنش نیازمند دفع شد تا هافبک‌های خلاق و بازیساز سابق پرسپولیس در جدال رودررو در ورزشگاه پاس قوامین نتوانند از نبوغ و تاکتیک برای گلسازی استفاده کنند و با دست خالی از میدان خارج شوند.

 

1587677

دیدگاه‌ها