کد خبر : 1747228 | 16 فروردين 1400 ساعت 18:41 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: یک نابینا هم توانایی‌های هالند را می‌فهمد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمجید ویژه‌ای از ارلینگ هالند انجام داده است.

گواردیولا: یک نابینا هم توانایی‌های هالند را می‌فهمد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان دورتموند خواهد بود. اگرچه بسیاری شانس سیتی را برای صعود به مرحله بعد بیشتر می دانند اما ستاره هایی مانند ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند می توانند شرایط را به نفع این تیم تغییر دهند و پپ گواردیولا نیز با توجه به تعریف و تمجید هایی که از ستاره نروژی انجام داده کاملاً به این مسئله واقف است.

 

 

1587438

 

 

گواردیولا پیش از تقابل فردا شب مقابل دورتموند در تمجید از ارلینگ هالند گفت: "یک نابینا هم می تواند درک کند که ارلینگ هالند مهاجم خوبی است. لازم نیست که حتماً شما یک سرمربی باشید تا این مسئله را بفهمید. عملکرد او با توجه به سنش استثنایی است و آمار و ارقامی که به ثبت رسانده گویای همه چیز است. او یک بازیکن خارق‌العاده است. او با پای راست، چپ، ضربه سر و ضد حملات گلزنی می کند."

 

شکست ناباورانه منچسترسیتی مقابل لیون در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا: " البته این شکست هفته ها در ذهن من ماند و بسیار دردناک بود. نمی توانم این مسئله را انکار کنم. آخرین مسابقه فصل برای ما بود و می خواستیم با پیروزی آن را پشت سر بگذاریم و بیشتر پیش برویم اما باید قبول کنیم که عملکرد خوبی نداشتیم. از طرف دیگر لیاقت این را هم نداشتیم که به مرحله بعد صعود کنیم.

 

 

1587678

 

 

بله کاملاً دردناک بود اما بعد از یک مدت زمان کوتاه و 10 روزه برای شروع فصل جدید آماده شدیم. ما اکنون اینجا هستیم تا دوباره خود را امتحان کنیم. ماه بعد از شکست مقابل لیون از رقابت‌ها کنار رفتیم و تعطیلات را پشت سر گذاشتیم. این بسیار ناامید کننده بود اما حالا یک فرصت دیگر به ما دست داده است. در حال حاضر مسابقه فردا تنها نگرانی من محسوب می‌شود و سیستم مان را فاش کنم. تنها کاری که فعلاً می‌توانیم انجام دهیم این است که در مسابقه فردا عملکرد خوبی ارائه دهیم و سپس به دیدار برگشت فکر کنیم."

 

پپ گواردیولا در تمجید از ایلکای گوندوغان نیز گفت: " او شایسته این است که رهبری را در زمین برعهده بگیرد و عملکردی که تا به اینجا ارائه داده کاملاً گواه بر توانایی ها و قابلیت هایش است. موقعیت جدید او در زمین که بیشتر گل می زند و پاس گل می دهد باعث خوشحالی من است و ایلکای کاملاً سزاوار آن است."

 

 

1587679

دیدگاه‌ها