کد خبر : 1747238 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:17 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

رودری:

آرزوی من فتح چمپیونزلیگ کنار سرخیو آگوئرو است

رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد که این تیم با فتح لیگ قهرمانان اروپا یک هدیه بزرگ به سرخیو آگوئرو بدهد.

آرزوی من فتح چمپیونزلیگ کنار سرخیو آگوئرو است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک وقفه که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به وجود آمد، مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات فردا شب آغاز خواهد شد که در یکی از بازی ها منچستر سیتی در مسابقه رفت میزبان دورتموند خواهد بود؛ تیم آلمانی طی هفته های اخیر روند پر نوسانی داشته و به نظر می‌رسد که شاگردان پپ گواردیولا روی کاغذ کار دشواری پیش رو نداشته باشند اما لیگ قهرمانان اروپا رقابتی بوده که همواره امکان رقم خوردن هر اتفاقی در آن وجود داشته است.

 

رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، پیش از بازی فردا این تیم مقابل دورتموند گفت: " من علاقه و انگیزه زیادی برای پیروز شدن در تمام مسابقات ممکن با منچسترسیتی دارم. دیدار مقابل دورتموند فوق العاده دشوار خواهد بود. تنها دو بازی پیش روی ماست بنابراین هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد. ما فعلاً باید روی بازی اول تمرکز کنیم.

 

 

1587694

 

 

وقتی در اتلتیکو مادرید بودم با لباس این تیم مقابل دورتموند به میدان رفتم و بازی بسیار دشواری برایم بود. دورتموند ترکیبی از ستاره‌های جوان و باتجربه است و عملکردی هجومی از خود ارائه می دهد."

 

آخرین بازی های سرخیو آگوئرو با لباس منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا: " او بازیکنی بسیار با اهمیت برای مان است. سرخیو استحقاق این را دارد که با بهترین خاطرات اینجا را ترک کند. واقعاً این آرزوی من است که در کنار او لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم. رسیدن به این افتخار می تواند یک هدیه بزرگ برای سرخیو باشد."

 

 

1586648

دیدگاه‌ها