کد خبر : 1747239 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:18 | 60.4K بازدید | 14 دیدگاه

نیازمند در نقش دخسوس تیم ویسی؛

گلر خوب؛ پدر و مادر خوب و صدرنشینی(عکس)

پیام نیازمند عملکرد درخشانی در دیدار با سایپا داشت و تیمش را به سوی یک پیروزی مهم هدایت کرد.

گلر خوب؛ پدر و مادر خوب و صدرنشینی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان ملی پوش تیم سپاهان در حالی مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه داشت که در نارنجی پوشان در هر نیمه حداقل یک موقعیت بسیار خوب داشتند. موقعیت هایی که اگر تبدیل به گل می‌شدند، پرسپولیس را در صدر جدول نگه می‌داشتند و سه امتیاز حساس را از سپاهان می‌گرفتند.

 

موقعیت اول در نیمه اول رقم خورد؛ جایی که سیف اللهی روی حرکت فردی اش خطرساز ظاهر شد و پس از فریب مدافع سپاهان توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما نیازمند با واکنش تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. او در این صحنه سرعت واکنش بالایی داشت و ضربه ای که از روی خط محوطه جریمه زده شده بود را برگشت داد تا یکی از سیوهای خوب این هفته را به نام خود بزند.

 

1587702

 

سیو اول پیام نیازمند در شرایطی که شوت سیف اللهی از فاصله نسبتا نزدیک و با قدرت زیاد، شلیک شده بود.

 

در نیمه دوم اما بازیکن تازه وارد سایپا امیرحسین حسین زاده که پس از مدت ها در ترکیب قرار گرفته بود، موقعیت سازی کرد. او ضربه خود را در آخرین دقایق به سمت دروازه نیازمند فرستاد که این بار هم دروازه‌بان طلایی پوشان مانع از گلزنی سایپا شد و توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه او با خروجی مناسب توپ را مهار کرد.

 

در دقیقه 90+1 بازی، حسین زاده پس از دریبل بازیکن سپاهان ضربه خود را از پشت محوطه به زاویه مخالف زد و در شرایطی که همه انتظار گل شدن این توپ را داشتند، نیازمند واکنش استثنایی را نشان داد. او در این صحنه شیرجه ای فوق العاده داشت و مانع از گلزنی حسین زاده شد.

 

1587704

 

سیو دوم پیام نیازمند روی شوت حسین زاده؛ ضربه ای که به زاویه مخالف زده شد و بسیاری تصور می‌کردند که نیازمند موفق به مهار توپ نخواهد شد.

 

نیازمند در حالی دروازه اش را بسته نگه داشت که او در نیم فصل دوم چهار کلین شیت را ثبت کرده و فقط یک گل خورده است. این در حالی است که نیازمند در نیم فصل اول تنها 5 کلین شیت داشت اما حالا با این روند احتمالا به زودی رکورد نیم فصل اول خود را پشت سر خواهد گذاشت.

 

او که به تیم ملی نیز دعوت شد، در حالی به دوران اوج خود نزدیک شده که سپاهانی ها مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شوند و بدون تردید با نمایش های درخشان نیازمند فرصت قهرمانی را خواهند داشت. در چهار سال اخیر، علیرضا بیرانوند از عوامل قهرمانی پرسپولیس بود و یک فصل قبل تر، دخسوس استقلال خوزستان را به قهرمانی رساند و نمایشش به حدی مورد توجه عبدالله ویسی سرمربی این تیم قرار گرفت که سرمربی آبی ها، او را با «پدر و مادر خوب» مقایسه کرد و حالا نیازمند توانسته این نقش را برای طلایی پوشان ایفا کند.

دیدگاه‌ها