کد خبر : 1747244 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:29 | 28.4K بازدید | 12 دیدگاه

نژادمهدی: ما و پرسپولیس راه خودمان را می‌رویم

مدافع سپاهان معتقد است با تمرکز و عملکرد بهتر می‌توانند به قهرمانی برسند.

نژادمهدی: ما و پرسپولیس راه خودمان را می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نژادمهدی پس از برتری سپاهان مقابل سایپا گفت: بازی سختی بود. پس از ۲۰ روز تعطیلی، تیم ما عملکرد همیشگی خود را نداشت و متاسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم ولی خدا را شکر سه امتیاز خوب را به دست آوردیم. امیدوارم این روندها با گلزنی و کلین‌شیت کردن ادامه پیدا کند و نتایج بهتری بگیریم.

 

او درباره عملکرد خوب خط دفاعی سپاهان ابراز کرد: در ابتدای فصل خط دفاعی ما کمی مشکل داشت، اما خدا را شکر به مرور زمان بهتر شد و تمام تیم خوب کار می‌کنند. حتی گلر ما نیازمند هم این روزها می‌درخشد ولی مسابقات سختی مانده و راه زیادی تا قهرمانی داریم. هدف ما قهرمانی است، باید تلاش بیشتری انجام دهیم و تمرکز کنیم تا به خواسته‌مان برسیم.

 

مدافع سپاهان در خصوص رقابتی که با پرسپولیس دارند، عنوان کرد: خط و نشان کشیدن نیست و مسئله خاصی بین دو تیم وجود ندارد. هر دو تیم راه خودشان را می‌روند و هر تیمی بتواند بهتر کار کند و تمرکز و تلاش بیشتری انجام دهد، نتایج بهتری خواهد داشت.

 

او اضافه کرد: تیم ما امروز نمایش خوبی نداشت و می‌توانست از موقعیت‌ها بهتر استاده کند، اما گرفتن سه امتیاز ارزشمند است.

 

مدافع سپاهان درباره تکل نجات‌بخشی که در لحظات پایانی زد، عنوان کرد: حدود 12 سال است بازی می‌کنم و یک چیزهایی از تکل زدن می‌دانم. همه اطرافیان و مربیانم از تکل‌های من می‌ترسند ولی آنقدر به خودم اطمینان دارم که بتوانم در این شرایط تکل بزنم و خوب کار کنم.

دیدگاه‌ها