کد خبر : 1747249 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:43 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل غیبت هازارد در لیست رئال‌مادرید مشخص شد

به نظر می‌رسد درخواست کادر پزشکی رئال مادرید دلیل غیبت ادن هازارد در لیست این تیم برای دیدار فردا شب مقابل لیورپول بوده است.

دلیل غیبت هازارد در لیست رئال‌مادرید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می‌رسید بعد از انتقال ادن هازارد به رئال مادرید این بازیکن جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند و به ستاره اول کهکشانی ها تبدیل شود اما اوضاع تا به اینجا به شکل عجیبی برای ستاره بلژیکی پیش‌رفته و او در این دو فصل دائما با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است.

 

در واقع هازارد هرگاه که از مصدومیت بازگشته و به مرز آمادگی رسیده، دوباره دچار یک آسیب دیدگی تازه شده و همین مسئله به او اجازه نداده تا قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و در رئال مادرید به ثبات مورد نظر دست پیدا کند.

 

 

1587430

 

 

اما ستاره بلژیکی ریکاوری آخرین مصدومیت خود را سریع تر از حد انتظار پشت سر گذاشت و روز گذشته در تمرینات گروهی رئال مادرید نیز شرکت کرد تا این امیدواری ایجاد شود که احتمالاً هازارد می تواند دقایقی در دیدار مقابل لیورپول به میدان برود. با این حال ساعتی پیش لیست رئال منتشر شد و نام هازارد در آن وجود نداشت تا مشخص شود که زیدان ترجیح داده روی او ریسک نکند.

 

در همین راستا کوپه از علت اصلی خط خوردن ادن‌هازارد از لیست رئال مادرید رونمایی کرده است. بر اساس این گزارش کادر پزشکی باشگاه اسپانیایی از زین الدین زیدان درخواست کرده اند که نام هازارد را از لیست خط بزند و برای دیدار مقابل لیورپول از او استفاده نکند تا از ریسک مصدومیت دوباره اش جلوگیری شود؛ اتفاقی که احتمالاً اجازه خواهد داد تا هازارد با تمام قوا برای دیدار هفته آینده مقابل بارسلونا در لالیگا آماده شود.

دیدگاه‌ها