کد خبر : 1747305 | 16 فروردين 1400 ساعت 23:35 | 54.2K بازدید | 3 دیدگاه

گزینه های جانشینی پیرلو در یوونتوس مشخص شدند

گزینه های احتمالی حضور روی نیمکت یوونتوس به جای آندره آ پیرلو مشخص شدند.

گزینه های جانشینی پیرلو در یوونتوس مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در یک ماه از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف شده و نتایج پرفراز و نشیب باعث شده این تیم در رده چهارم جدول سری آ قرار گرفته و شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. اخبار حاکی از آن است که در صورت شکست بیانکونری در مقابل ناپولی در مسابقه این هفته، پیرلو اخراج می شود و لارپوبلیکا به بررسی گزینه های احتمالی جایگزینی این سرمربی جوان پرداخته است. البته یوونتوس در سال 2021 فاتح سوپزکاپ شده و به فینال کوپا ایتالیا نیز راه یافته است.

 

1468317

 

اگر آندره آ پیرلو در اواسط فصل اخراج شود، ایگور تودور، دستیار او می تواند به عنوان مربی موقت تا پایان فصل انتخاب شود. نام ماسیمیلیانو آلگری نیز به عنوان گزینه جایگزینی پیرلو مطرح شده، اما سرمربی سابق یوونتوس با پاول ندوود و فابیو پاراتیچی که دو فصل پیش خواستار اخراج او بودند، رابطه خوبی ندارد. اما آلگری هنوز با آندره آنیلی ارتباط مناسب خود را حفظ کرده و آنها آخر هفته گذشته یکدیگر را ملاقات کردند.

 

هواداران یوونتوس رویای حضور زین الدین زیدان روی نیمکت این تیم را در سر دارند، اما سرمربی رئال مادرید نمی تواند تا پیش از اتمام فصل فعلی فوتبال به یوونتوس بپیوندد. نام جیان پیرو گاسپرینی، سیمونه اینزاگی و لوچیانو اسپالتی نیز به عنوان جانشینان احتمالی پیرلو مطرح شده، اما این سه گزینه نیز از ابتدا فصل بعد می توانند هدایت بیانکونری را به عهده بگیرند.

 

1587032

دیدگاه‌ها