کد خبر : 1747307 | 16 فروردين 1400 ساعت 23:41 | 28.1K بازدید | 3 دیدگاه

مشکلات مالی مانع از جاه‌طلبی

شوک در آبادان؛ پورموسوی استعفا داد

سرمربی صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی و بی‌اعتنایی مسوولان استانی به شرایط این تیم تصمیم به استعفا گرفت.

شوک در آبادان؛ پورموسوی استعفا داد

به گزارش “ورزش سه”، سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل به این تیم پیوسته بود و توانست علیرغم مشکلات مالی و محرومیت پنجره نقل و انتقالات نتایج خوبی را کسب کند، در ادامه اکنون با توجه به تداوم مشکلات مالی طلایی‌پوشان و بی‌توجهی مسئولان استانی ترجیح داد از سرمربیگری این تیم کنار برود.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان که در چند مقطع در نیم فصل اول توانسته بود به صدر جدول لیگ بیستم نیز دست یابد، امیدوار بود در نیم فصل و با توجه به وعده‌های داده شده، مشکلات تیمش با مساعدت مسوولان حل شود. با این حال عدم اختصاص بودجه لازم برای جذب نفرات مدنظر و مشکلات مالی بازیکنان این تیم که قصد داشتند در چند مرحله با اعتصاب در تمرینات شرکت نکنند باعث شد او اکنون تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه بگیرد.

 

مشکلات مالی در صنعت نفت آبادان باعث شده بود که در نقل و انتقالات زمستانی مدیران باشگاه تصمیم به فروش چند ستاره این تیم، از جمله طالب ریکانی بگیرند که با واکنش تند هواداران نیز همراه شده بود.

 

باید دید مدیران صنعت نفت آبادان بعد از این تصمیم شوک آور سیروس پورموسوی چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

سرمربی نفت آبادان با انتشار پستی به موضوع خداحافظی ‌اش از این تیم پرداخت و ابراز امیدواری کرد با استعفایش از این تیم مدیران استانی توجه بیشتری به آن داشته باشند و مانع از این شوند که طلایی‌پوشان در مسیر سقوط به رتبه‌های پایین‌تر قرار گیرند.

 

1587777

 

سرمربی نفت آبادان با انتشار پستی به موضوع خداحافظی ‌اش از این تیم پرداخت و ابراز امیدواری کرد با استعفایش از این تیم مدیران استانی توجه بیشتری به آن داشته باشند و مانع از این شوند که طلایی‌پوشان در مسیر سقوط به رتبه‌های پایین‌تر قرار گیرند.

 

در بخشی از متن استعفای پورموسوی امده است: می‌روم چون مرغ همسایه اینجا غاز است. می‌روم اما بدانید شانه خالی نکردم و رفیق نیمه‌راه نبودم. می‌روم فقط برای حفظ ارزش ها...

 

صنعت نفت آبادان در ابتدای فصل و در شرایطی که هنوز مشکلات مالی مانع از تحقق جاه‌طلبی آنها نشده بود با سیروس پورموسوی موفق شده بود حتی در جمع مدعیان اصلی دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد و این مهم را با صدرنشینی چند باره در نیم فصل اول به نمایش گذاشته بود. با این حال در ادامه مشکلات مالی این تیم و عدم دستیابی به نفرات مدنظر در نقل و انتقالات زمستانی زمینه ساز نزول دوباره این تیم و از دست رفتن روحیه بازیکنان شد. جایی که آنها بار دیگر در مسیر سقوط قرار گرفته و طی دیدارهای اخیر از دستیابی به نتیجه مطلوب فاصله گرفته بودند.

 

با این شرایط در نهایت سیروس پورموسوی ترجیح داده از جمع طلایی‌پوشان که بیشتر بازیکنان آن در ابتدای فصل فارغ از مسائل مالی و پیشنهاداتی که داشتند تنها بر پایه درخواست سرمربی این تیم، با صنعت نفت آبادان قرارداد خود را امضا کنند، جدا شود. جدایی که می‌تواند یک شوک بزرگ برای هواداران این تیم محسوب شود که در نیم فصل اول حمایت ویژه‌ای از این تیم داشتند و امیدوار بودند با هدایت پورموسوی و شاگردانش به رویای بزرگ حضور در آسیا نزدیک شوند.

پورموسوی که در نیم فصل هم پیشنهاداتی برای دیگر تیم‌ها داشت، در آن قطع ترجیح داده بود به دلیل تعهدی که به این باشگاه و بازیکنان و خصوصا هوادارانش داشت به کارش ادامه دهد و اکنون باید دید با استعفای او شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد و مسوولان صنعت نفت آبادان به چه طریقی این موضوع را مدیریت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها