کد خبر : 1747397 | 17 فروردين 1400 ساعت 13:32 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترزیچ پیش از دیدار برابر سیتی؛

بازی با بهترین تیم جهان چالشی هیجان‌انگیز است

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، پیش از دیدار امشب با منچسترسیتی درباره این بازی صحبت کرده و سیتی را بهترین تیم جهان نامیده است.

بازی با بهترین تیم جهان چالشی هیجان‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، ادین ترزیچ در آستانه دیدار دو تیم دورتموند و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در کنفرانس خبری شرکت کرد و در باره این بازی و آمادگی بازیکنانش به صحبت پرداخت.

 

1587963

 

ترزیچ گفت: "ماشایسته حضور دراین بازی هستیم. هیچکس بازی امروز را در سینی به ما تقدیم نکرد. ما برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردیم. اما می دانیم که باید در آمادگی کامل باشیم و د رهر دو دیدار بهترین عملکردی که در توان‌مان هست را ارائه دهیم."

دورتموند در هفته های اخیر در بوندسلیگا با یک تساوی برابر کلن و یک شکست خانگی باربر آینتراخت فرانکفورت مواجه شده است.

ترزیچ افزود: "ما از نمایش خود در بازی روز شنبه ناراضی و مایوس بودیم. انتقاداتی که در حال حاضر از ما می شود کاملا منصفانه است، اما ما هم عقب نمی نشیم که همه چیز را تحمل کنیم. ما کیفیت و توانایی لازم را داریم. اکنون مسئولیت ما این است که این موضوع را به خودمان ثابت کنیم."

هر چند منچسترسیتی رقیب سرسختی برای دورتموند خواهد بود. ترزیچ از این تیم به عنوان بهترین تیم جهان یاد کرد و رکورد 26 برد از 27 بازی سیتیزن ها نیز مدرک کافی برای اثبات فرم خوبی که صدرنشین لیگ برتر در این هفته ها دارد، است. سیتی هم از نظر توانایی فردی بازیکنان و هم به عنوان یک تیم از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

ترزیچ اضافه کرد: "با توجه به عملکردی که آنها در پرسینگ دارند، در ضد حملات دارند، با توجه به اینکه چقدر در ترکیبشان انعطاف پذیرند و همچنین در بازی سازی، انها بهترین تیم جهان هستند. اما این چالشی فوق العاده هیجان انگیز است."

 

1587964

 

امره جان، ستاره دورتموند، نیز دراین کنفرانس حاضر بود و گفت: "ما می دانیم که می توانیم و امیدواریم که به عنوان یک تیم 100 درصد بهتر عمل کنیم. بازی با سیتی روز خوبی برای واکنش نشان دادن خواهد بود."

 

 

 

دیدگاه‌ها